וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבב גיוס כספים של טוויטר העריך את שווי אתר המיקרובלוגינג בכ-3.7 מיליארד דולר

רויטרס

16.12.2010 / 7:47

הכסף יסייע לטוויטר להרחיב את החברה - כך מגלה ציוץ שפירסם האתר בבלוג שלו אתמול



אתר המיקרובלוגינג טוויטר גייס 200 מיליון דולר בעסקה אשר מעריכה את שוויו בכ-3.7 מיליארד דולר - פחות משנה לאחר שהאתר פתח במאמצים רציניים לעשיית כספים. על הגיוס דיווח הבלוג הטכנולוגי allthingsdigital, וציוץ מטעם טוויטר אישר את הידיעה.







גיוס הכספים, מקרן הון הסיכון של עמק הסיליקון קליינר פרקינס קלאופילד אנד באייר, וממשקיעים קיימים של טוויטר, מדגישה את התקוות הגדולות שיש למשקיעים מאתרי רשתות חברתיות.



הכסף יסייע לטוויטר להרחיב את החברה - כך עולה מציוץ שפירסם האתר בבלוג שלו אתמול. בציוץ לא נרשמו פרטים נוספים ודובר של החברה סירב לבקשת רויטרס למתן תגובה.



אתר טוויטר, אשר לו למעלה מ-175 מיליון חברים נכון לחודש ספטמבר האחרון, הוא אחד מאתרי הרשתות החברתיות בעלי הצמיחה המהירה. בין האתרים הנוספים נמצאים פייסבוק וזינגה.



שוויו של אתר הרשתות החברתיות פייסבוק, הגדול בעולם, נאמד בכ-45 מיליארד דולר לפי עסקות רכישת מניות של האתר בשוק הפרטי - כך דיווחה בורסת שרפוסט העוסקת במסחר במניות של חברות פרטיות.



אתר טוויטר גייס 160 מיליון דולר בארבעה סבבי גיוסי כספים קודמים ממשקיעים אשר כוללים בין היתר את ספארק קפיטל, אינסטיטושונל וונצ'ור פרטנרס וטי רואו פרייס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully