וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיני תקף בסכין יפאנית מוכס: ניסה להבריח 40 קופסאות סיגריות

זוהר בלומנקרנץ

16.12.2010 / 17:26

זהו מקרה האלימות השלישי החודש מצד אזרחים סינים בנתב"ג; התוקף מיועד לגירוש



מנהל פרויקט מסין נעצר בנתב"ג לאחר שאיים וניסה לתקוף בסכין יפאנית, מוכס אשר חשף ניסיונו להבריח 40 קופסאות של סיגריות. ל-themarker נודע כי הוא הובא לבית המשפט על ידי המשטרה על מנת שייעצר מיום שלישי השבוע למשך 24 שעות, כדי שניתן יהיה לגרשו מהארץ. אולם, בדיון טען הסניגור הציבורי כי מהלך כזה מצריך שימוע. עקב שביתת הפרקליטים לא ניתן היה להשלים את ההליך, והסיני הוחזר לתחנת המשטרה בנתב"ג לשם השלמת חקירתו.



המנהל המעורב בתקרית אחראי על מאות עובדים מסין אשר מועסקים בפרויקט ביטחוני בדרום הארץ. הוא הגיע ביום שני השבוע בטיסה של חברת התעופה לופטהנזה מבייג'ינג דרך פרנקפורט לנתב"ג. בשיקוף מזוודתו התגלו 40 חבילות שהכילו 400 קופסאות של סיגריות.



לאחר שנפתחה המזוודה הוצאו החבילות שהיו עטופות בנייר ניילון שקוף. איש יחידת המכס בנתב"ג, שלף סכין יפאנית על מנת לחתוך את עטיפת הניילון, כדי לבדוק את תכולתן. הסיני הצליח לחטוף מידו את הסכין והחל מנפנף בה תוך צעקות מחאה. למקום הוזעק כוח משטרתי אשר השתלט על התוקף.



מנהל יחידת מכס נתב"ג, רפי גבאי, אמר בתשובה ל-themarker, כי יש להתייחס בחומרה לנסיונות התקיפה כלפי אנשי המכס וכי זהו מקרה האלימות השלישי במספר החודש כלפי אנשיו, מצד אזרחים מסין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully