וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל חברת החשמל התפטר מתפקידו

אבי בר אלי

16.12.2010 / 19:09

עמוס לסקר כיהן בתפקיד שלוש שנים ולא מסר את הסיבה לעזיבה. התפטרותו מהווה מכה קשה להליך יישום השינוי המבני בחברה, אותו הגדיר לסקר כיעד המרכזי בהמשך כהונתו

מנכ"ל חברת החשמל, עמוס לסקר, הודיע הערב על התפטרותו מהתפקיד, אולם טרם נמסרה הסיבה למהלך. לסקר מונה לתפקיד מנכ"ל החברה בנובמבר 2007. התפטרותו מהווה מכה קשה להליך יישום השינוי המבני בחברה - אותו הגדיר לסקר כיעד המרכזי בהמשך כהונתו.

מבקר המדינה, השופט (בדימוס) מיכה לינדנשטראוס, יבדוק את מעורבותו של מנכ"ל חברת החשמל, עמוס לסקר, בכניסתה של חברת החשמל לשוק תשתיות התקשורת - כך הודיע משרד המבקר לתנועת אומ"ץ לפני כחודש.

הבדיקה תיערך בעקבות הפרסום ב-TheMarker בנוגע לקשריו העסקיים של לסקר בתחום התקשורת עם רם בלינקוב, לשעבר הממונה על התקציבים באוצר. בלינקוב הביע עניין בהשקעה במיזם התקשורת של חברת החשמל. בעקבות פניית אומ"ץ הודיע משרד מבקר המדינה: "הנושא מוכר ועתיד להיבדק במסגרת ביקורת רחבה יותר בעתיד הקרוב".

לפני כחודשיים אישרה הממשלה לחברת החשמל להקים תשתית תקשורת נייחת בסיבים אופטיים, לצורך מתן שירותי טלקום באמצעות רשת החשמל. את השירותים אמורה לספק חברה בת של חברת החשמל שבשליטת שותף פרטי. החברה הבת תפעל תחת מגבלות למניעת סבסוד צולב עם חברת החשמל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully