וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוכר טוב חשוב יותר משכר דירה גבוה

לוי יצחק

17.12.2010 / 7:14

סיפור מהחיים



>> לפני כמה שנים רציתי להשכיר דירת שני חדרים שירשתי מההורים שלי בדרום תל אביב, לאחר שהשוכר שהתגורר בה במשך כמה שנים הודיע כי הוא עוזב. פרסמתי את הדירה בכלי התקשורת, ובחורה צעירה הגיעה כדי לראות אותה ולהתרשם ממנה. כששוחחנו בטלפון היא נשמעה נחמדה מאוד, ואמרה כי לפי הפרטים שמסרתי לה על הדירה, כולל המחיר, נשמע שהיא מתאימה לה מאוד.

נפגשנו סמוך לדירה, ולפני שנכנסנו מהדלת הראשית של הבניין היא ביקשה לדעת אם יש לו גם כניסה אחורית. הצבעתי בפניה על דלת הכניסה האחורית בבניין, והיא ביקשה לבדוק אותה בעצמה. לא הבנתי בדיוק למה, אבל הראיתי לה גם את הדלת האחורית, ומיד אחר כך נכנסנו לבניין.



הדירה היתה בקומה רביעית והאחרונה בבניין, ללא מעלית, והתחלנו לטפס במדרגות. בדרך למעלה היא שוב שאלה על הדלת האחורית, וביקשה לדעת אם כמו בבניינים אחרים בדרום תל אביב, הדלת ננעלת בחצות. הסברתי לה שכן, כי כך נהוג בכל האזור, ונכנסנו לדירה.



הבחורה עשתה סיבוב קצר בדירה ואמרה מיד שהיא מתאימה לה, אבל שאלה אם יש דרך לגרום לכך שדלת הכניסה האחורית תהיה פתוחה עד השעה 3:00 לפנות בוקר. מיד הבנתי שככל הנראה הבחורה מתכננת לעבוד בדירה בתחום שכרוך בקבלת קהל בשעות המאוחרות של הלילה.



סיכמנו שנהיה בקשר, ומיד חשבתי על העובדה שזה הבניין שגדלתי בו, שכל השכנים מכירים אותי ויודעים איזה חינוך קיבלתי, וכמה שלא מתאים לי בחורה עובדת בדירה שירשתי מההורים שלי. התלבטתי איך להגיד לה שכנראה זה לא יילך. הרגשתי קצת לא נוח, כי בשיחת הטלפון הראשונה שלנו היא עשתה רושם מצוין, ונתתי לה את ההרגשה שהדירה כמעט מובטחת לה.



למחרת התקשרתי אליה ושיקרתי שקר לבן. אמרתי לה שאני מתנצל אבל קיבלתי טלפון מקרובת משפחה שנמצאת במצב מיוחד ואני נאלץ לתת לה את הדירה בחינם. בסופו של דבר השכרתי את הדירה לבחור צעיר, שחקן בתיאטרון הקאמרי, שאפילו הזמין אותי להצגה כמה ימים אחרי שנכנס לדירה. אף שידעתי שאותה בחורה כנראה גם היתה מוכנה לשלם שכר דירה גבוה יותר - אולי אף גבוה יותר משוויה האמיתי - הייתי שמח בבחירה שעשיתי. השאלה מי הוא השוכר חשובה יותר מהשאלה על גובה שכר הדירה, ולא תמיד האמרה כי לכסף אין ריח מתגלה כנכונה.



-



הכותב הוא עורך מחירון הדירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully