וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי לוי ו-Free קרובים לסיכום עם מפעילות הסלולר על כניסה לשוק

אמיתי זיו

17.12.2010 / 7:40

שר התקשורת ציין כי שתיים מבין המפעילות הווירטואליות צפויות להודיע על סיכום כבר בשבוע הבא



שר התקשורת משה כחלון דיבר אתמול לראשונה על התקדמות מפעילות ה-mvno במשא ומתן שלהן עם חברות הסלולר הקיימות ואמר כי שתיים מבין המפעילות הווירטואליות קרובות לסיכום עם חברות הסלולר הקיימות. כחלון אמר כי מפעילה אחת צפויה להגיע לסיכום ביום שני והשנייה ביום חמישי בשבוע הבא. את הדברים אמר כחלון בכנס דברי הרשויות המקומיות שהוזמן אליו בבית אגודת העיתונאים.



כחלון ציין כי "הרפורמה בתחום הסלולר נועדה לחלץ את הציבור מציפורני מסחר לא הוגן וקנסות יציאה. חברות התקשורת מתאומות ביניהן בסיבוכים בהם פוגש הצרכן". מנכ"ל אגודת העיתונאים, יוסי בר מוחא, אמר לכחלון: "שמעתי שבעלי ההון המחזיקים בחברות התקשורת החליטו להעלות תעריפים אחרי העבודה הפנטסטית שעשית. אני סומך עליך שגם בזה תטפל".



על אף שכחלון לא ציין זאת, ל-themarker נודע כי הוא כיוון בדבריו למפעילות הסלולר של רמי לוי, וכן בחברת הסלולר הוירטואלית free שבבעלות שלמה שמלצר. כזכור, חברות הסלולר החדשות צריכות להגיע לסיכום עם מפעילות הסלולר הקיימות היות שמפעילת סלולר וירטואלית אינה מחזיקה בתשתית אנטנות ולמעשה רוכבת על תשתית אחת החברות הקיימות.



המשא ומתן בין חברות הסלולר החדשות לקיימות החל לפני 6 חודשים בדיוק. נקבע כי זהו פרק הזמן שייתן המשרד למשא ומתן חופשי בין המפעילות החדשות לקיימות ואחריו יקבע המשרד את תעריף דקת השיחה שתרכוש המפעילה החדשה. דבר זה מאיץ בחברות הסלולר להגיע לסיכומים עם המתחרות החדשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully