וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגרופון מציצים לעבר השוק הישראלי?

איילה צורף

19.12.2010 / 8:50

בימים אחרונים נתקלו גולשים רבים בבאנרים שמזמינים ישראלים לקבל מידע על אתר הקופונים המוצלח "גרופון". בחברה סירבו לאשר את השמועות - אך רמזו כי יש אפשרות שיגיעו לישראל

האם אתר הקניות הקבוצתיות הגדול בעולם גרופון נמצא בדרכו לישראל? בימים האחרונים מתפרסמים באנרים בפייסבוק שמזמינים את הגולשים הישראלים להירשם לגרופון ולקבל מידע על האתר ועל מבצעים באזור מגוריהם.

בעמוד הרישום בעברית מופיע הלוגו המקורי של גרופון, אך כתובתו אינה הכתובת הראשית של האתר האמריקאי, groupon.com, אלא groupon.biz. בתחתית העמוד מופיעים קישורים כמה המובילים לעמודים בגרמנית ומידע על סניף גרופון בגרמניה.

בדיקה ברשם הכתובות הבינלאומי העלתה כי גרופון האמריקאית היא הבעלים של הכתובת groupon.biz וייתכן שהכתובת משמשת את החברה לבחינת הרחבת פעילותה בעולם.

בגרופון בארה"ב בחרו בסוף השבוע לשמור על עמימות. בתגובה לשאלת themarker בנוגע לבאנרים בפייסבוק ובנוגע לאפשרות להשיק פעילות בישראל נמסר מהחברה: "יש לנו כוונות להשיק פעילות בערים רבות במהלך 2011. ייתכן שהשקות אלה יכללו גם פעילות בישראל. בשלב זה לא נוכל למסור מידע נוסף בנושא".

בישראל פועלים כיום אתרים רבים המנסים לחקות את הצלחתו האדירה של גרופון בתחום הקניות החברתיות. האתר, שפועל בעשרות ערים בארה"ב ובאירופה, מציע לגולשים להתאגד לקבוצות רכישה של מוצרים תמורת הנחות משמעותיות במחיר המוצרים. באחרונה סירב בעליו של גרופון, אנדרו מייסון, להצעה של גוגל לרכוש את האתר תמורת 6 מיליארד דולר.

בשל המאפיינים הלוקליים של גרופון - הצעות להנחות במסעדות, ברשתות אופנה, ובבתי עסק מקומייים אחרים - פעילות האתר לא יכולה להתבצע בניהול מרחוק. לכן, אם בגרופון מבקשים להיכנס לפעילות בישראל בניסיון לשחזר את ההצלחה הגלובלית, ההחלטה תחייב הקצאת תקציבים וכוח אדם שינהל את פעילות האתר בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully