וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוטובוסים נכנסים למנהרות הכרמל

קובי מנדל

19.12.2010 / 9:40

חברת האוטובוסים אגד החלה להפעיל את הקווים 101 ו-23 במנהרות הכרמל. הקווים, שבעבר נאלצו לעשות את הדרך על פני האדמה, יחסכו לנוסעים בתחבורה הציבורית זמן רב בדרכים

אגד החלה להפעיל מהבוקר (ראשון) שני קווים אוטובוס חדשים לרווחת הציבור, העוברים דרך מנהרות הכרמל החדשות שחוצות את רכס הרכמל לרוחבה של העיר חיפה.

הקווים שיעברו במנהרות הם: קו 101 מהתחנה המרכזית "חוף הכרמל" לתחנה המרכזית "לב המפרץ". הקו יעבור כל רבע שעה והינו כולל יציאה מהמנהרות במחלף נווה שאנן לסיבוב קצר, עם עצירה לצד מרכז הקניות הגרנד קניון וחזרה למנהרות. כמו כן יעבור במנהרות החדשות קו "23 משופר", שפעל בעבר לאורך רכס הכרמל ועד לגרנד קניון, ומהבוקר ממשיך אל התחנה המרכזית "לב המפרץ", דרך המנהרות. תדירות הקו תהיה 2-4 נסיעות בשעה.

קווי התחבורה החדשים הופעלו בתום בדיקות ונסיעות מבחון שהעידו על ביקושים בקרב משתמשי התחבורה הציבורית במטרופולין חיפה, למסלולים החדשים. באגד מציינים כי שני הקווים החדשים ישפרו את נגישות תושבי רכס הכרמל לתחנת לב המפרץ, בנוסף ליצירת קשר של דקות בודדות בין שתי התחנות המרכזיות של חיפה. זמני הנסיעה בין המוקדים צפויים להתקצר לפחות בחצי מהזמן שנדרש היה לנסיעה במסלולים שמעל פני האדמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully