וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת תערוכת דטרויט: מיני מציגה גרסת שלוש דלתות לקאנטרימן

דניאל שמיל

19.12.2010 / 11:53

הפייסמן מתהדרת בממדים גדולים יותר ממקבילתה; במיני טוענים כי לא החליטו באשר לייצור סדרתי שלה



ההגדרה של מכונית התצוגה החדשה של מיני, פייסמן (paceman), היא "הספורט-אקטיבי קופה הראשונה בקטגוריית מכוניות הפרימיום הקטנות", אבל בעצם אין זו אלא גרסה מקוצרת בת שלוש דלתות לקאנטרימן. הקאנטרימן, בתורה, התיימרה להיות מכונית הכביש-שטח הראשונה של המותג מיני, אך היא מיועדת בעיקר לכביש וקהל היעד העיקרי שלה הוא בעלי משפחות צעירות, הזקוקים למושב אחורי מרווח יותר ולדלתות גם מאחור.



הגרסה המקוצרת שלה מוותרת על היתרונות הללו ומחליפה אותם במראה שרירי מעט יותר מהמיני המוכרת ובממדים גדולים. במיני אומרים שלא החליטו באשר לייצור סדרתי של הפייסמן, אך המכונית נראית מוכנה לייצור סדרתי. הצגתה של המכונית לקראת תערוכת דטריוט, שתיפתח ב-10 בינואר, מרמזת על קהל היעד העיקרי שלה - השוק האמריקני, שאף פעם לא מחה על מימדים גדולים קצת יותר.

מכונית התצוגה מונעת במנוע של מיני קופר s, שמחלץ 211 כ"ס מנפח של 1.6 ליטר, באמצעות מגדש טורבו. מנוע זה מעביר את כוחות לכל ארבעת הגלגלים, כדי לספק אחיזת כביש טובה יותר על שבילים. אם המכונית תגיע לייצור, היא לא צפויה להיות זולה. מחירה של הקאנטרימן בישראל מתחיל ברבע מיליון שקל, והפייסמן לא תיפול מכך בהרבה. בהמשך השנה תציג מיני שתי גרסאות מרכב חדשות - קופה ורודסטר, המבוססות על המכונית הקטנה.






טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully