וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפריקה מגורים רכשה את זכויותיה של שיינפלד בחצר הנביאים ב-63 מיליון שקל

רנית נחום-הלוי

19.12.2010 / 13:37

עם השלמת העסקה תהיה החברה בעלת מלוא הזכויות בפרויקט



, מקבוצת אפריקה ישראל, מדווחת כי חתמה על הסכם לרכישת האחזקות של חברת שיינפלד יזום והשקעות (50%) בפרויקט חצר הנביאים בירושלים לפי שווי של 63 מיליון שקל. עם השלמת העסקה אפריקה ישראל מגורים תהיה בעלת מלוא הזכויות בפרויקט.



פרויקט חצר הנביאים מצוי במרכז ההיסטורי של העיר ירושלים, במתחם הרחובות, הנביאים מונבז והלני המלכה, מרחק הליכה מהכותל המערבי, מדרחוב נחלת שבעה ורחוב יפו. את הפרויקט רכשה אפריקה ישראל מגורים ביחד עם חברת שיינפלד יזום והשקעות בינואר 2006 בשטח של כ-5 דונמים תמורת כ-130 מיליון שקל, כאשר חלקה של אפריקה ישראל עמד על 56 מיליון שקל.



כבר בזמנו הודיעה אפריקה ישראל כי מדובר בפרויקט דגל שייקרא חצר הנביאים שיכלול שני אגפים בשטח כולל של כ-22 אלף מ"ר, בניין בן 9 קומות ובו כ-150 דירות בנות 2-5 חדרים ופנטהאוזים יוקרתיים הפונים לנוף העיר העתיקה והכותל המערבי. כמו כן מבנה לשימור, שטחי מסחר, לובי, מועדון דיירים, בית כנסת, בריכת שחיה וספא.



לפני למעלה משנתיים החלה החברה את שיווק הפרויקט כאשר מכרה 12 דירות. אולם כל העסקות בוטלו ורוכשי הדירות הופנו לפרויקט נוסף של החברה ברחוב הרב קוק הסמוך. מאז הפסיקה החברה את השיווק בפרויקט ותיכננה לשנות את תוכנית בניין העיר כך שחלק מהדירות ייהפכו למלון בוטיק.



לדברי ירון צוברי, סמנכ"ל פיתוח עסקי באפריקה ישראל מגורים ההחלטה על הגדלת האחזקות בפרויקט חצר הנביאים מעידה שאפריקה ישראל מגורים מאמינה בהמשך התחדשות והתפתחות מרכז העיר ירושלים וזאת לאור הצלחת פרויקט הרב קוק 7.



את הקרקע בפרויקט הרב קוק רכשו אפריקה ישראל וחברת שיינפלד בפברואר 2007, שחלקה של אפריקה מגורים היה כ-64 מיליון שקל. החברות מקימות היום קומפלקס מגורים בשטח של כ-21 אלף מ"ר,הכולל 4 בנייני מגורים בניצ 9 קומות ובהם כ-130 דירות. לגבי פרויקט זה הודיעה היום אפריקה ישראל מגורים על מכירת חקל משטחי המסחר לחברת שיינפלד, בתמורה ל-9 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully