וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כצמן וסגל רוצים להנפיק את גזית גלוב בניו יורק: ינסו לגייס 200 מיליון דולר

מיכאל רוכוורגר

19.12.2010 / 17:36

גזית גלוב נסחרת בבורסה בת"א לפי שווי שוק של כ-7 מיליארד שקל; את ההנפקה יובילו סיטי ודויטשה בנק



12 שנה לאחר שהנפיקו בניו יורק את חברת הנדל"ן המניב מנסים בימים אלה הבעלים חיים כצמן ודורי סגל, לקדם מהלך של רישום מניותיה של חברה האם של הקבוצה, , באחת הבורסות העיקריות של ניו יורק, כמו נאסד"ק או בורסת ניו יורק, ובכך להפוך את מניית החברה לדואלית.



גזית גלוב נסחרת בבורסה בת"א לפי שווי שוק של כ-7 מיליארד שקל (כ-2 מיליארד דולר). לפי ההערכות, גזית תנסה לגייס כ-200 מיליון דולר לפחות (כ-10%), כשאת ההנפקה יובילו סיטי ודויטשה בנק.



המהלך מתבצע לאחר בדיקות שערכו בחודשים האחרונים ראשי גזית גלוב לקראת אפשרות של הנפקה בלונדון. הם נוכחו לדעת, לפי גורמים המעורים בנושא, כי הם עשויים להיתקל במכשולים רבים בכל הקשור לנושאים מיסויים ודיווחים חשבונאיים במהלך הכנת התשקיף. לאור זאת החליטו לנסות ולהנפיק את החברה בניו יורק.







גזית גלוב מחזיקה בחברות הנסחרות בבורסות ניו יורק, טורונטו, ת"א, אמסטרדם, הלסינקי, וורשה. המהלך נועד להגדיל את החשיפה של גזית גלוב לשווקים גלובליים, וכן להגדיל את מקורות המימון לצורך רכישות נוספות.



בנוסף לכך, בשבוע שעבר ערכה הנהלת גזית גלוב בראשות המנכ"ל רוני סופר, סיור אנליסטים ישראלים המסקרים את החברה ברחבי צפון אמריקה. הביקור נערך בניו יורק, מיאמי וטורונטו בקנדה - שם מרוכזים הנכסים העיקריים של חברות הבנות של גזית גלוב.



מגזית גלוב נמסר בתגובה כי "החברה בוחנת מעת לעת אפשרויות גיוס שונות, ובין היתר, אפשרויות גיוס בבורסות מובילות בעולם. נכון למועד זה, לא נתקבלה כל החלטה במוסדות החברה בדבר הנפקה בבורסה בניו יורק ו/או בכל בורסה אחרת. אם וככל שתתקבל החלטה בעניין זה בארגונים המוסמכים של החברה, תמסור על כך החברה את כל הדיווחים הנדרשים, בהתאם לדרישות הדין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully