וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הרחבת שעות הריאליטי: 7 חברות מועצת הרשות השנייה דרשו דיון מחודש

אופיר בר-זהר

19.12.2010 / 18:38

לאחר פניית החברות ליו"ר המועצה - עליו לקיים דיון מחודש בעניין תוך 8 ימים



רוב במועצת הרשות השנייה לביטול הרחבת שעות הריאליטי? ל-themarker נודע כי 7 חברות מועצה פנו בעניין ליו"ר מועצת הרשות השנייה, אילן אבישר, ודרשו לקיים דיון מחודש בעניין. 7 חברות המועצה אשר ביקשו את הדיון הן ענאן פארס פלאח, מירב אלוש לברון, מרה מרו סנבטו, רונית אנטלר, יוכי פלר, דליה זליקוביץ' ועליזה לביא. ההחלטה להגדיל את כמות שעות הריאליטי והבידור בפריים טיים נעשתה ברוב של חבר אחד בלבד.



כעת אמור היו"ר לכנס דיון מחודש בנושא תוך 8 ימים. במידה שהוא לא יהיה מעוניין להעלות את הנושא לסדר היום, עליו לקיים הצבעה אשר תאפשר אי העלאת הנושא לדיון. אחרי עזיבתם של יו"ר המועצה הקודם אמנון נדב וחבר המועצה שי בזק נותרה המועצה בת 13 חברים כולל היו"ר, מה שאומר שאם כל 7 הנשים יביעו התנגדות לעניין הרי שהן יוכלו להפוך את ההצבעה.



כזכור, ביום חמישי האחרון מועצת הרשות השנייה אישרה להגדיל את כמות שעות הבידור והריאליטי בפריים טיים לעשר שעות בשבוע. ההחלטה כפופה לשידור 12 תוכניות סוגה עלית בשבוע. המגבלה הקודמת עמדה על מקסימום 6 שעות בידור וריאליטי בשבוע, מגבלה שחלק מערוצים כלל לא עומדים בה כיום. משמעות ההחלטה היא כי הזכייניות מורשות לשדר מדי ערב לאחר החדשות תוכניות בידור או ריאליטי.



מהמועצה נמסר בעניין הגדלת היקף שעות הריאליטי והבידור כי "לנוכח השיפור בהיקף שידורי תכניות מסוגה עילית בפריים טיים ולנוכח השיפור בתמהיל השידורים והתחייבות הזכיינים לעמוד במחויבויות כפי שעמדו ב-2009, החליטה המועצה לאפשר לזכיינים לשדר עד 10 שעות בידור וריאליטי בשבוע למול לפחות 12 תכניות סוגה עילית בפריים טיים".



מיו"ר מועצת הרשות השנייה, אילן אבישר, נמסר בתגובה: "הבקשה התקבלה ותיבחן בהתאם לנהלי המועצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully