וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיטה של כץ למאבק בתאונות דרכים: מסלול חדש של שירות לאומי

דניאל שמיל

19.12.2010 / 18:56

במקביל, עמותת אור ירוק פותחת בקמפיין נגד כץ, בתגובה על העלייה במספר ההרוגים בתאונות דרכים השנה



הממשלה אישרה הבוקר את הצעתו של שר התחבורה, ישראל כץ, להפוך את המאבק בתאונות דרכים למסלול שירות לאומית. דניאל הרשקוביץ, השר הממונה על השירות הלאומי, יגבש הצעה מפורטת למסלול החדש בסיוע הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים. בשלב זה, לא ברור באיזה גוף יתנדבו הנערים במסלול החדש.



בישיבת הממשלה שהתקיימה הבוקר אמר כץ כי הוספת נושא המאבק בתאונות הדרכים כמסלול נוסף של השירות הלאומי תאפשר להרחיב את מעגל הגיוס של מגזרים נוספים כמו מגזרי החרדים והערבים.



במקביל, עמותת "אור ירוק" קיימה הבוקר יום מחאה נגד העלייה במספר קורבנות תאונות הדרכים. העמותה הפעילה 160 מוקדים ברחבי הארץ, בהם התקיימו פעילויות שטח וטקסי זיכרון לציון קורבנות הקטל בדרכים במהלך השנה החולפת. העמותה יוצאת גם עם קמפיין תחת הסיסמא "שמע ישראל" (המתייחסת לשמו של שר התחבורה, ישראל כץ). הקמפיין יכלול שילוט חוצות ותשדירי רדיו.



שמואל אבואב, מנכ"ל אור ירוק אמר היום: "בשנה שעברה נהרגו בכבישים 350 בני אדם. השנה, עד עתה נהרגו 370 בני אדם בכבישי ישראל. במקום שתימשך מגמת הירידה, כרגע מסתמן כי חס וחלילה מספר ההרוגים יגיע עד סוף השנה ל-380. במקביל לתוספת עשרות הרוגים למספר ההרוגים השנתי, קוצץ תקציב הבטיחות בדרכים בלמעלה מ-200 מיליון שקל. לנוכח צירוף כל אלה, כמו גם מחדלים נוספים, אין פלא ששנת 2010 מסתיימת באופן עגום כל כך. מדובר בדיני נפשות. ניתן וצריך להציל את חייהם של עשרות אנשים בישראל. הגיע הזמן שהמצב ישתנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully