וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האייפד סגר לי עסקה של 3 מיליון שקלים"

איילה צורף ואמיתי זיו

20.12.2010 / 8:04

מתווך נדל"ן, רופא, עו"ד, איש חינוך, בנקאית ומפיק טלוויזיה - כולם משתמשים "כבדים" באייפד, מספרים כיצד השפיע המכשיר על חייהם המקצועיים ? מחר, עשרה חודשים לאחר שהוצג בארה"ב, יושק באופן רשמי האייפד בישראל ? המחירים צפויים להיות נמוכים לעומת אירופה, אך גבוהים



>> עשרה חודשים לאחר שהושק בארה"ב וארבעה חודשים לאחר שהחל היבוא המקביל לישראל, עושה האייפד עלייה רשמית לישראל. מחר הוא יושק רשמית על ידי נציגת אפל, איי-דיגיטל, כשלפי הערכות, בישראל יש כיום כבר כמה אלפי מכשירים, כשהאופטימיים אף מדברים על קרוב ל-10,000. רובם נרכשו באופן פרטי בחו"ל, בעיקר בארה"ב. חלקם נרכשו ברשתות באג והום סנטר (שהפסיקה באחרונה את היבוא המקביל של המכשיר, אך צפויה לחדש את המלאי בעוד כחודש) ודרך יבואנים פרטיים אחרים.

ביקור באתר השוואת המחירים זאפ מוביל ללא מעט חנויות אינטרנטיות שמוכרות את המכשיר במחירים המתחילים מ-2,400 שקל. החל ביום שלישי תחל איי-דיגיטל למכור את המכשיר בחנויותיה, החל מהשעה 10:00 בבוקר. על רקע זמינותו של המכשיר גם כיום בישראל, לא צפויה הסתערות מהסוג שנראתה עם השקת המכשיר בארה"ב. בשלב זה החברה אינה מוסרת את תמחורי דגמי האייפד השונים, אך על פי הערכות, המכשירים הבסיסיים ללא חיבור סלולרי, יימכרו ב-2,300-2,500 שקל.



בחברה צפויים להדגיש את היתרונות של האחריות המקומית שהם יספקו למכשיר, כך שמי שירכוש אצלם אייפד לא יצטרך לשלוח אותו לתיקון על חשבונו במדינה שבה הוא נרכש.



כמו כן, התחייבו נציגי אפל בעבר כי מחירי האייפד שלה יהיו נמוכים ב-25% מהמחיר שבו נמכר המוצר כעת דרך היבואנים המקבילים. המחיר צפוי להיות גבוה יותר מזה שנמכר בארה"ב, אך נמוך יותר מהמחירים באירופה (ראו טבלת מחירים).



איי-דיגיטל צפויה למכור גם את המכשיר בעל האפשרות לגלישה סלולרית, אך זה יימכר שלא בצמוד לחוזה עם חברת סלולר. חברות הסלולר ימשיכו בתוכניות הקיימות שלפיהן ניתן לרכוש כרטיס מיקרו-סים, המאפשר גלישה סלולרית עם האייפד, יחד עם חבילות מידע.



עם השקתו בארה"ב נהפך האייפד כמעט באופן מיידי ללהיט בקרב חובבי הגאדג'טים. עם הזמן הוא נכנס גם לנישות של בעלי מקצוע, כמו רופאים, עורכי דין ואנשי אקדמיה ושימש אותם ככלי עזר בעבודתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully