וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המכשיר החליף עבורי את תיק הדיון"

שני מזרחי

20.12.2010 / 8:04

עריכת דין



>> ד"ר עו"ד נמרוד קוזלובסקי מחזיק שני מכשירי אייפד. האחד עם אינטרנט אלחוטי, והשני סלולרי. "בזה האלחוטי אני משתמש כשאני יודע שיש שם רשת. אם אני מניח שלא תהיה, אני לוקח את הסלולרי, כדי לוודא שיש לי זמינות מלאה".

קוזלובסקי הוא מומחה במשפט ובטכנולוגיה, ובמסגרת תפקידו הוא מייעץ לחברות ומייצג אותן בתחום. את מכשירי האייפד רכש בארה"ב עם השקתם, והביאם לישראל כמה ימים לאחר מכן, עוד לפני שהמכס אסר להכניסם.



אצל עורכי הדין, מתברר, חלק משמעותי מהעבודה עדיין מתבצע באמצעות פקסים. "החיבור של האייפד לפקס מוגבל, מה שיכול לייצר בעיה בתחום עריכת הדין. מצד שני, אני נטמע בתוך חוויית השימוש בו". עם זאת, קוזלובסקי לא חושב שהאייפד נהפך לכלי עבודה חיוני עבור עורכי הדין. "חד-משמעית, מדובר בצעצוע אינטרנט משודרג, לא בכלי עבודה חשוב, אבל אין לי ספק שמדובר בהצצה אל העתיד, ולאופן שבו בני האדם יתקשרו עם מחשבים".



פעמים רבות מגיע קוזלובסקי לבית המשפט עם האייפד, ו"דווקא שם הוא כלי נוח מאוד שמאפשר לי לעיין בפסקי דין וחקיקה מהר מאוד, כשהם הופכים להיות זמינים עבורי. הרבה פעמים העליתי על המכשיר מוצגים ומסמכים, כך שהאייפד החליף עבורי את תיק הדיון, שנהפך להיות זמין עבורי בצורה דיגיטלית.



קוזלובסקי טוען כי "יש כבר לא מעט עורכי דין שמשתמשים באייפד, אך בבית המשפט הוא עדיין לא מאוד נפוץ. כשהבאתי אותו לישראל עצרו אותי הרבה אנשים ורצו לשחק איתו. כיום, לפחות במרכז תל אביב, הוא נפוץ מאוד ולכן פחות מלהיב אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully