וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה לא עוד מחשב - זה כלי חינוכי שישנה את פני התקשורת"

ליאור דטל

20.12.2010 / 8:04

חינוך



>> "המכשיר הזה הוא לא עוד מחשב. הוא ישנה בצורה מאוד משמעותית את פני התקשורת", אומר ד"ר נעם למלשטריך לטר, דיקאן בית הספר לתקשורת במרכז הבינתחומי הרצליה.

למלשטריך לטר, שהוא גם יו"ר האגודה הישראלית לתקשורת החוקר במשך 30 שנה טכנולוגיות חדשות בתקשורת, מסתובב זה כשלושה חודשים עם המכשיר, ולדבריו "לא התאכזב ממנו. הוא מאוד קל לנשיאה וגודל המסך מספיק גדול כדי לצפות בתכנים ויזואליים בנוחות, ומספיק קטן כדי להיות נייד ונוח". עם זאת, בשימוש במכשיר גילה למלשטריך לטר חיסרון משמעותי אחד: "אין לו חיבור לדיסק-און-קי, אז הורדת האינפורמציה אליו יותר מורכבת. זו גם הסיבה שבגללה אני עדיין לא משתמש בו בשיעורים".



"ראיתי אפליקציות מדהימות שהסטודנטים הורידו, ואני בטוח שיש גם הרבה אפילקציות שיעזרו לי לצורכי מחקר", אומר למלשטריך לטר, שהשימוש העיקרי שלו כרגע במכשיר הוא לקריאה. עם זאת, לדבריו בבינתחומי אין הרבה סטודנטים עם המכשיר, והוא רק מקווה שהם לא משחקים באפליקציות המשחק הפופולריות במקום להקשיב להרצאותיו. "קשה לי לדעת אם הם עושים את זה בשיעורים, אבל אני מקווה שלא", הוא אומר בחיוך.



גם הקולגות שלו קיבלו את המכשיר בהתלהבות. "הם רצו לראות אותו ואיך הם יכולים להיעזר בו. האייפד גם מככב בסרט תדמית על בית הספר, כדי להראות את החשיבה המתקדמת שלנו. לא מדובר בצעצוע. המכשיר הזה מתחיל לחדור לבכירים בתעשייה ובאקדמיה. הוא בפירוש כלי מסחרי, אך גם חינוכי עם עתיד רציני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully