וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומס בבנק? הפקיד ייצא אליך עם אייפד

אתי אפללו

20.12.2010 / 8:04

בנקאות



>> עד לפני כמה שבועות, כשלילך אשר-טופילסקי, ראש החטיבה הקמעונית בבנק הפועלים, היתה מסתובבת במסדרונות הבנק ובישיבות, היא היתה שומעת רחשים מהאנשים סביבה. "היו סביבי לחשושים, כולם רצו לראות את הדבר הזה שכותבים עליו בעיתונים. אבל הלחשושים הפסיקו, שכן כיום ליותר ויותר אנשים יש אייפד והוא נהפך למכשיר נפוץ".

לנסיעת העסקים האחרונה שלה כבר ויתרה אשר-טופילסקי על המחשב נייד ולקחה עמה רק את האייפד. את המכשיר היא רכשה בשבוע הראשון שהוא יצא, ולהגדרתה מדובר ב"גאדג'ט האולטימטיבי. זהו כלי חיוני למי שצורך תוכן מכל סוג בצורה ניידת. התפעול שלו אינטואיטיבי. אין לי ספק שהטאבלטים, לא רק האייפדים, יהיו תחום גדול מאוד". מבחינת אשר-טופילסקי, היתרון של האייפד ככלי עבודה נעוץ לאו דווקא באפליקציות המיוחדות שמפתחים במיוחד בשבילו, אלא בעיקר מאחר שהוא כלי גלישה מצוין.



לדבריה, האפליקציה הכלכלית החביבה עליה היא זו של בלומברג וגם "הילדים מתפעלים אותו כאילו הם נולדו עם אייפד ביד. הבת שלי בת ה-3 יודעת להדליק אותו ולשים לעצמה משחק או סרט". טופילסקי אינה היחידה שמציינת את קלות השימוש בקרב ילדיה. למעשה כל המרואיינים בפרויקט להם ילדים ציינו את אותו דבר.



אבל בבנקים לא רואים את האייפד ככלי משחק לילדים. בשני הבנקים הגדולים - לאומי והפועלים - עורכים בימים אלה ניסוי לשלב את האייפד ככלי עבודה.



בשני סניפי הבנק בנתניה שבהם נערך הניסוי, יוצא בשעות העומס פקיד לרחבת הכניסה עם אייפד ועליו המערכת של הבנק, כאשר המכשיר מחובר למדפסת.



מטרת הניסוי היא לקצר תורים באמצעות מתן שירות ללקוחות עם בקשות פשוטות יחסית. "ההכשרה לעובדים קצרה, כי הם כבר מכירים את המערכת. הלקוחות מרוצים כי אנחנו פוטרים אותם מהעמידה בתור ואנחנו ללא ספק נרחיב את זה לסניפים נוספים", מסכמת אשר-טופילסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully