וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתכון של "השף העירום" למפיקים

אופיר בר-זהר

20.12.2010 / 8:04

טלוויזיה



>> המפיק גבעון שניר, מבעלי חברת ההפקות ריאליטי, שאחראית על תוכניות כמו "לרדת בגדול", ו"מפרץ האהבה" קנה את המכשיר שבועיים בלבד לאחר ההשקה בארה"ב. "אני פריק של אפל עוד מילדות והולך כל החיים עם מוצרי החברה", הוא אומר ומסביר כי עבורו האייפד הוא הזדמנות עסקית. כיום, בתור מפיק, הוא תלוי בערוצי הטלוויזיה שבוחרים אם לרכוש ולשדר את ההפקות שהוא מייצר.

"מבחינתי כמפיק, האייפד זה משהו שאני מקווה שיוכל להחזיר אותנו למודל שבו יוצר או מפיק יכול למכור את התוכן ישירות ללקוחות - בלי פלטפורמה שמתווכת ובלי ערוץ משדר", אומר שניר. "עכשיו כשיש חצי מיליון אייפונים בישראל זה אומר שמתחיל להיות פה שוק של מוצרי אפל, אפילו שכולם אומרים שאסור לעשות עסקים בגן הנעול של אפל". שניר ממליץ לצפות ב"שף העירום" של ג'יימי אוליבר, באייפד. "זאת אפליקציה לבישול ארוחות ב-20 דקות שכוללת מתכונים, בטקסט ובוידאו. מקבלים בה טכניקות איך לחתוך ירקות, את התפריט שהוא מכין ודברים נוספים. האפליקציה של ג'יימי אוליבר מראה איך התיווך בין יוצר התוכן לצופה נהפך למיותר".



לדבריו, "האייפד יצר מהפכה ברמת המגזינים וגם ברמת הווידאו. לקרוא את מגזין wired על האייפד זה מהפכני, ממש הצצה לעתיד. גם הפרסומות עצמן מדהימות: בפרסומת לסרט, למשל, אפשר ללחוץ על הפרסומת ולראות את הטריילר. לוחצים על פרסומת של רכב ורואים אותו ב-360 מעלות. חוויית המשתמש במכשיר הזה מנצחת את כל שאר המכשירים, כמו לפטופים ונטבוקים. זה באמת משהו חדש - מחשב ביתי אמיתי - על הספה, בשירותים, בחצר, איפה שרוצים".



למרבה ההפתעה, שניר מקווה שיגנבו לו את המכשיר: "הורדתי אפליקציה בשם find my ipad שיכולה לאתר אותו דרך gps. אני כל כך מתרגש ומחכה כבר שיגנבו לי את המכשיר כדי שאוכל להשתמש בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully