וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשקיעים חוזרים להעדיף את ארה"ב: "מדד S&P 500 יעלה ל-1,350 נקודות"

סוכנויות הידיעות

20.12.2010 / 14:21

ג'ים אוניל, יו"ר חטיבת ניהול הנכסים בגולדמן סאקס: "כלכלת ארה"ב נמצא במצב טוב למדי"



שעה שסין והמדינות המתעוררות עסוקות בניסיונות לרסן את האינפלציה ואירופה טרודה בבלימת משבר החובות המתפשט, משקיעים וכלכלנים ברחבי העולם מעלים תחזיות לכלכלת ארה"ב וצופים כי שוק המניות האמריקאי ימשיך להוביל את המדינות המפותחות ב-2011 - כך דיווחה סוכנות הידיעות בלומברג.



"המצב החדש, חדש, חדש (new, new, new normal) היא שכלכלת ארה"ב נמצאת במצב די טוב", אמר ג'ים אוניל, יו"ר חטיבת ניהול הנכסים של גולדמן סאקס, לבלומברג. בשבוע שעבר, אמר אוניל - שטבע את המונח bric והיה מחלוצי ההשקעה במדינות מתעוררות - כי "יש לי בעיות בכל הנוגע להקצאת ההון הנוכחית בין השווקים המתעוררים לבין ארה"ב".



"שוק המניות בארה"ב ימשיך לרשום ביצועים טובים יותר מאלה של שאר השווקים בעולם המפותח ויתמודד היטב מול השווקים המתעוררים", אמר רוברט דול, אסטרטג המניות הראשי של בלאקרוק, שציין כי השיפור במצב הכלכלי בארה"ב והפשרה בין אובמה לרפובליקאים בקונגרס בנוגע לקיצוצי המס של בוש, שאושרה בשבוע שעבר, תחזק את תיאבון המשקיעים למניות אמריקאיות. דול צופה כי מדד s&p 500 יעלה מ-1,243.91 נקודות כיום ל-1,350 נקודות עד סוף 2011, לאחר שעלה ב-12% מאז תחילת השנה, לעומת ירידות בשווקים מתעוררים כמו סין וברזיל.



"אין ספק שכלכלת ארה"ב נהנית ממומנטום מסוים. שיעור האבטלה צפוי לרדת בשנה הבאה", אמר יו"ר הבנק הפדרלי לשעבר, אלן גרינספן. סקר שערך business roundtable בקרב מנכ"לים בארה"ב ברבעון הרביעי העלה כי המנכ"לים האמריקאים אופטימיים יותר בנוגע לכלכלה מכפי שהיו במשך קרוב לחמש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully