וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקיליקס תוקף את בנק אוף אמריקה בטוויטר: קורא לתומכיו לסגור את חשבונותיהם בבנק

סוכנויות הידיעות

20.12.2010 / 14:56

שלשום הודיע הבנק כי יפסיק לטפל בחשבונות ויקיליקס כי הוא "עוסק בפעילויות שאינן הולמות את מדיניותנו"



לאחר שבנק אוף אמריקה הודיע שלשום כי הוא מפסיק לטפל בחשבונות ויקיליקס, יצא אתר ההדלפות נגד הבנק ותקף אותו בטוויטר. "האם העסק שלכם עובד עם בנק אוף אמריקה? העצה שלנו היא לשים את הכסף שלכם במקום בטוח יותר", נכתב בחשבון הטוויטר של ויקיליקס אתמול. "אנחנו מבקשים מכל האנשים שאוהבים את החופש לסגור את חשבונותיהם בבנק אוף אמריקה", נכתב בציוץ נוסף.



שלשום הצטרף בנק אוף אמריקה לחברת כרטיסי האשראי מאסטרכרד ולשירות התשלומים המקוון פיי-פאל והפסיק לטפל בחשבונות ויקיליקס. בעוד שצעדיהן של שתי האחרונות הובילו למתקפות האקרים על אתריהן, האתר של בנק אוף אמריקה מוגן היטב מפני מתקפות האקרים, לדברי מומחי אבטחת מידע. "ההחלטה מבוססת על הסברה שלנו כי ויקיליקס עוסקת בין היתר בפעילויות שאינן הולמות את המדיניות שלנו בעיבוד תשלומים", אמר הבנק בהצהרה.



המילה האחרונה בסכסוך בין ויקיליקס לבנק אוף אמריקה עדיין לא נאמרה. בחודש שעבר, לאחר שויקיליקס חשף מאות מסמכים דיפלומטיים, אמר מייסד האתר, ג'וליאן אסאנג', כי ויקיליקס צפוי לחשוף בינואר מסמכים הקשורים לבנק גדול בארה"ב, ומראיון קודם שלו התברר כי מדובר בבנק אוף אמריקה.



"אנחנו מחזיקים ב-5 ג'יגה-בייט של מידע מבנק אוף אמריקה, כונן קשיח ששייך לאחד מהבכירים בבנק", אמר אסאנג' ב-2009 בראיון למגזין "computerworld". "כדי שהמידע יוכל להשפיע הגישה אליו צריכה להיות נוחה, כדי שגולשים יוכלו לחפש בו ולמצוא את המידע הרלוונטי עבורם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully