וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרויקט ארנה בירושלים יוצא לדרך: דניה סיבוס תקים את היכל הספורט תמורת 90.5 מיליון שקל

רנית נחום-הלוי

20.12.2010 / 15:14

ההיכל הרב תכליתי החדש שיבנה סמוך לאצטדיון טדי, יכלול יותר מ-10,000 מקומות ישיבה



בתוך כשנתיים יקום בירושלים מתחם הארנה - היכל ספורט רב תכליתי. היום הודיעה קבוצת דניה סיבוס כי גברה במכרז על חברות סולל ובונה, שפיר ורמט ותקים את הפרויקט שיכלול אצטדיון, היכל ספורט רב תכליתי וקומפלקס אירועים שישתרע על שטח של כ-40 אלף מ"ר.



הפרויקט ממומן על ידי מפעל הפיס, מועצת ההימורים בספורט ועיריית ירושלים. מנכ"ל דניה סיבוס, רונן גינזבורג, מעריך כי העלות הכוללת של הבנייה ועבודות הפיתוח תגיע לכ-90.5 מיליון שקל ובניית הארנה תיארך כ-30 חודשים.







מדובר בקומפלקס אולמות שישתרעו על שטח של כ-5ף000 מ"ר ויכלול, בין היתר, בריכה אולימפית, מתקני ספורט ומים, מתקנים משלימים וכפר אירוח לספורטאים מהארץ ומהעולם. אולם הספורט הרב תכליתי הוא חלק מפרויקט הארנה כולו שישתרע על שטח של כ-40 אלף מ"ר, כאמור, ובסיום בנייתו יכיל למעלה מ-10,000 מקומות ישיבה. במשטח האולם המשמש רצפת מגרש כדורסל ישולבו גם מערכות מיוחדות שיאפשרו הפעלת משטח החלקה על הקרח.



דניה סיבוס היא זרוע הבנייה והתשתית של חברת אפריקה ישראל. פרוייקט ארנה בירושלים מצטרף לכ- 50 הפרויקטים שמבצעת דניה סיבוס בימים אלה בישראל, במקביל לפרויקטים שהחברה מבצעת ברוסיה וברומניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully