וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי חיימוביץ': "בקיץ 2011 אפרוש מהגשת מהדורת החדשות"

TheMarker Online

20.12.2010 / 15:12

מחדשות 10 נמסר: "אנו מקבלים בצער את ההחלטה ושמחים שמיקי תישאר במשפחת חדשות 10"



מיקי חיימוביץ' תפרוש בקיץ 2011 מהגשת המהדורה המרכזית של חדשות 10. "אחרי 18 שנים של הגשת חדשות אני מרגישה שאני חייבת לעשות את הצעד הזה", אמרה חיימוביץ'.

לאחר התלבטויות ארוכות והתייעצות עם מנהלה האישי וסוכנה בועז בן-ציון, הודיעה חיימוביץ' על החלטתה למנכ"ל חדשות 10 ראודור בנזימן, ולמנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי. "ההחלטה היא שלי, ורק שלי", אמרה חיימוביץ'.



"האנשים הקרובים אלי, שליוו אותי בהתלבטויות בשנים האחרונות, יודעים כמה אני שלמה עם ההחלטה. אני לא עוזבת לטובת תוכנית אחרת או ערוץ אחר. אני עוזבת בגלל תחושה של עייפות נפשית מהעיסוק היומיומי בחדשות קשות, תחושה של מיצוי, ורצון עז לחופש ולשינוי", אמרה חיימוביץ'.



"זו החלטה לא פשוטה, ברור לי שאני עוזבת בית חם שבו חשתי מוערכת, מקום שנתן לי להתפתח וליצור הרבה דברים מעבר לחדשות", אמרה חיימוביץ'. "ברור גם שבוויתור על הגשת המהדורה המרכזית יש ויתור על עמדה בכירה בצומת מרכזי בתקשורת הישראלית, אבל אחרי 18 שנים של הגשת חדשות, ללא פגרות, ללא עונות, כמו שיש בתוכניות אחרות, אני מרגישה שאני חייבת לעשות את הצעד הזה".



חיימוביץ' הוסיפה כי "אני צריכה פסק זמן לבחינה אישית של מה נכון כעת עבורי. הפרויקטים הדוקומנטאריים שעשיתי במהלך השנים, אמנם הוסיפו עניין וגיוון, אבל מדובר היה בעשייה במקביל, כשהמשמעות היא עומס עבודה גדול יותר, ומחיר אישי ומשפחתי גבוה יותר".



חיימוביץ' (48) החלה להגיש חדשות בשנת 1990 בחברת הכבלים. עם הקמת ערוץ 2 ב-1993, הגישה את מהדורת החדשות המרכזית לצד יעקב אילון. סגנונה הרגיש והאנושי הפך אותה למגישה הפופולארית בישראל. ב-2002 החליטה חיימוביץ' לעבור לחדשות 10, שוב לצד יעקב אילון שכבר עזב לפניה.



בשנים האחרונות לצד הגשת החדשות, הובילה חיימוביץ' מספר סדרות תעודה וסרטים דוקומנטאריים ("אמא יקרה לי", "על המשקל", "ילדים בבתים של אחרים", "הפלא השמיני" ואחרים) ולאחרונה אף זכתה בפרס הרשות השנייה על פרויקט הכתבות "ישראלים 10", המשודר במהדורה המרכזית, אותו היא יזמה, עורכת ומגישה ושאותו תמשיך לעשות גם לאחר פרישתה מהגשת המהדורה.



מחדשות 10 נמסר: "אנחנו אוהבים את מיקי שחותמה טבוע בחברה ובאופי המהדורה המרכזית. קיבלנו בצער את החלטתה אבל אנחנו מכבדים את רצונה ושמחים שתישאר חלק ממשפחת חדשות 10 גם לאחר שתחדל להגיש את המהדורה המרכזית."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully