וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירקטוריון המרכז הבינתחומי הרצליה החליט לקרוא למרכז על שמו של מייסדו פרופ' אוריאל רייכמן

TheMarker Online

20.12.2010 / 17:51

ההצעה הונחה על שלחן הדירקטוריון כיוזמה של חברי הדירקטוריון והתורמים העיקריים של המרכז הבינתחומי



דירקטוריון המרכז הבינתחומי הרצליה החליט ביום שישי האחרון לקרוא למוסד האקדמי על שמו של הנשיא המייסד, פרופ' אוריאל רייכמן. הדירקטוריון החליט גם ששמו המקורי של המוסד יישמר כולו או חלקו כנגזרת של השם החדש.




ההצעה הונחה על שלחן הדירקטוריון כיוזמה של חברי הדירקטוריון והתורמים העיקריים של המרכז הבינתחומי, שאף נכחו בישיבה. ההחלטה כפופה לאישור האסיפה הכללית שתתקיים בתוך כחודש.



במהלך ישיבת הדירקטוריון ציינו היוזמים את אישיותו של פרופ' רייכמן ואת חזונו שבא לידי ביטוי בהקמת המרכז הבינתחומי, אשר בתוך 17 שנים מיום היווסדו היה למוסד המוביל להשכלה גבוהה בישראל בתחומי מדעי החברה.



אודי רקנאטי, יו"ר הדירקטוריון, אמר כי "אלמלא חששנו מתגובתו של פרופ' רייכמן עצמו היינו מבצעים את המהלך הזה בנחישות הרבה קודם. מדובר במהלך טבעי המבטא בעיננו את הביטוי הנכון ביותר לעוצמת פועלו והשפעתו של פרופ' רייכמן על ייזום הקמתו של המרכז הבינתחומי, עיצובו והובלתו".



בתגובה ראשונה להחלטה מסר פרופ' רייכמן כי "זו זכות גדולה מאוד. מעולם לא קיבלתי דבר כמובן מאליו וההחלטה הזו מרגשת אותי מאוד. אני לא מורגל במחוות כאלה ואני מתכוון להמשיך ולפעול במלוא המרץ ולהקדיש את כל מאודי על מנת להיות ראוי לכך גם בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully