וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צבי זיו ומאיר לינזן נבחרו להצטרף לוועד המנהל של אוניברסיטת תל אביב

ליאור דטל

20.12.2010 / 19:49

השניים נבחרו בעקבות שינוי בחוקת האוניברסיטה לפיו כוחו של חבר הנאמנים יוגדל בקרב חברי הוועד המנהל



צבי זיו, מנכ"ל בנק הפועלים לשעבר ויו"ר מעלה היוצא, ועו"ד מאיר לינזן, שותף מנהל במשרד עורכי הדין הרצוג-פוקס-נאמן נבחרו להצטרף לוועד המנהל של אוניברסיטת תל אביב.



השניים נבחרו על ידי חבר הנאמנים של האוניברסיטה כנציגיו בוועד המנהל, בעקבות שינוי בחוקת האוניברסיטה לפיו כוחו של חבר הנאמנים - המייצג את תורמי האוניברסיטה - יוגדל בקרב חברי הוועד המנהל - המפקח על פעילות האוניברסיטה.



חוקת אוניברסיטת תל אביב שונתה בעקבות המאבק שניהל יו"ר חבר הנאמנים הקודם, רוברט גולדברג, נגד יו"ר הוועד המנהל הקודם ד"ר ליאורה מרידור, שהחל בעקבות פיטורי נשיא האוניברסיטה פרופ' צבי גליל ב-2009. השינויים החוקה איפשרו בין היתר לחבר הנאמנים להכניס שני נציגים נוספים מטעמם לוועד המנהל כדי להגדיל את כוחם בו, ואת יכולתם להשפיע על פעילותו. בוועד המנהל של האוניברסיטה מכהנים גם אנשי העסקים אלפרד אקירוב וד"ר שוקי גלייטמן, לינזן, משמש כיום גם כחבר בחבר הנאמנים.



כיום, הוועד המנהל של האוניברסיטה פועל ללא יו"ר לאחר שבספטמבר האחרון הודיעה מרידור על פרישתה מהתפקיד לאחר כהונה של כשנה וחצי בטענה כי היא מתכוונת להתפנות לעיסוקים אחרים. גם יו"ר חבר הנאמנים הוחלף, וכיום משמש בתפקיד איש העסקים האמריקאי הרווי קרוגר.



בנובמבר האחרון הקימה האוניברסיטה ועדת חיפוש לתפקיד יו"ר הוועד המנהל של האוניברסיטה. הוועדה כוללת את אנשי העסקים דן זיסקינד, המנהל הפיננסי של טבע לשעבר, ורן קרול לשעבר הממונה על התקציבים במשרד האוצר שייצגו את הוועד המנהל. נציגי סנאט האוניברסיטה הם פרופ' יוסי שחם מהפקולטה להנדסה ופרופ' יוסי שיין מהפקולטה למדעי החברה. בראש הוועדה יעמוד הארווי קרוגר, יו"ר חבר הנאמנים הנכנס של האוניברסיטה. הוועדה בחנה את מועמדותם של מספר מועמדים לתפקיד יו"ר הוועד המנהל, אך עדיין לא סיימה את עבודתה. בין היתר, נבחנו לתפקיד גלייטמן, לינזן וזיו.



מאוניברסיטת תל אביב נמסר כי הוועדה עדיין לא סיימה את עבודתה ולא בחרה ביו"ר לוועד המנהל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully