וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוחי דנקנר: "העוני משווע, הפערים החברתיים גדולים מדי"

אבשלום חלוץ

21.12.2010 / 6:49

40 שנה למגדל אור



עשרות רבות של בכירים במשק הישראלי נהרו שלשום להאנגר 11 בנמל תל אביב כדי להשתתף באירוע לציון 40 שנות פעילות לעמותת מגדל אור מייסודו של הרב יצחק דוד גרוסמן. העמותה, המחנכת יותר מ-6,000 ילדים בסיכון, העניקה בערב את אות הדאגה לילדים ונוער בסיכון לטייקון נוחי דנקנר, שהגיע לערב מלווה בהוריו, רעייתו אורלי וילדיו.

בקוקטייל שקדם לטקס נראה קובי הבר מבנק לאומי משוחח עם יו"ר האופוזיציה, ציפי לבני (קדימה), והשניים קבעו להיפגש בקרוב. דובר צה"ל, תת אלוף אבי בניהו, והיחצ"ן רון לוין שוחחו ביניהם על הניתוחים לקיצור קיבה שעברו באחרונה. בניהו גילה כי עבר את הניתוח רק לפני חודש וחצי, והשניים המליצו לשר התמ"ת, בנימין בן אליעזר, שעמד לצדם, לעבור אף הוא את הניתוח. רגע לפני הכניסה לטקס תפס איש העסקים ג'קי בן זקן את בן אליעזר ליד הבר וניהל עמו שיחה ממושכת.



האירוע הנוצץ נערך כולו בהתנדבות, והנחה אותו אבי קושניר. נשיא המדינה, שמעון פרס, הרעיף מחמאות בנאומו על הרב גרוסמן ועל דנקנר. "אתם מכירים את נוחי כבעל הון", אמר פרס על דנקנר, "אבל אני מכיר אותו כעובד הסוציאלי המצטיין של ישראל". הרב גרוסמן סיפר על פעילותה של העמותה שבראשה הוא עומד וכינה את דנקנר "אהובנו ויקיר נפשנו". לאחר מכן נקרא דנקנר אל הבמה לקבל את הפרס, ורעייתו אורלי, שישבה לצד הנשיא, זכתה מפרס לנשיקה. דנקנר אמר: "הישראלים מסתכלים בימים אלה בראי ואינם מרוצים מחלק מההשתקפות. המצב המדיני לא מזהיר וכך גם ההתנהלות הכללית. ההישגים בחינוך ירודים, העוני משווע והפערים החברתיים גדולים מדי". רק בשני נושאים, הוסיף, מקבלים הישראלים ציון גבוה: אהבת המדינה והתרומה לזולת.



עוד נכחו: סוללת בכירי אי.די.בי בהם חיים גבריאלי, צביקה לבנת, שי טלמון, ארז ויגודמן ועמוס שפירא; השר אריאל אטיאס; ג'ייסון אריסון, שעמד יחד עם האלוף (מיל') אלעזר שטרן וג'יי רודרמן; אודי רקנאטי; עדי קייזמן שהגיע עם אסתי גינזבורג; היחצ"נית אירינה שלמור; אודי וענת אנג'ל; ויאיר ואילנה המבורגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully