וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלחמה עוברת גם לאינטרנט

עדי דברת-מזריץ

21.12.2010 / 7:39



>> שופרסל הודיעה כי תכפיל את מכירות אתר האינטרנט שלה, שופרסל ישיר, בתוך חמש שנים וכי במהלך הרבעון השני של 2011 יושק האתר מחדש.

לתחום האינטרנט, שהיה רגוע יחסית ואיפשר לשופרסל ורבוע כחול לגבות בו מחירים גבוהים, נכנסה באחרונה תחרות חדשה עם השקת האתר של רמי לוי שיווק השקמה. בשלב ראשון אמנם מושק האתר של רמי לוי ל-3,000 לקוחות שישתתפו בפיילוט באזור רמת גן, ואולם לדברי לוי, בתוך שלושה חודשים יושק השירות בכל האזורים.



העובדה כי המחירים באתר של לוי יהיו זהים למחירים בסניפי הרשת עצמה, צפויה לייצר תחרות בענף. זאת, להבדיל מהמחירים באתרים של הרשתות הגדולות שנקבעים לפי הסניפים השכונתיים שלהן- שופרסל שלי ומגה בעיר - הנחשבים לפורמטים היקרים של אותן רשתות.



באחרונה נקטה שופרסל מהלך שבו הוזילה את מחירי עשרות מוצרים באתר למחיר פורמט הדיסקאונט דיל. ריצ'רד הנטר, מנהל העסקים הראשי של שופרסל, התעקש אתמול כי לא היתה זו כניסת רמי לוי לתחום שהביאה להתמקדות שופרסל באתר המכירות שלה: "כשנכנסתי לחברה לפני תשעה חודשים אמרתי שאנחנו לפני התקופה החדשה הבאה. התחלנו ליישם את השינויים לפני שבעה חודשים כשהשקנו אתר חדש, ביצענו סקרים חצי שנה לפני שרמי לוי בכלל הכריז על פתיחת האתר, ולפי הסקרים, החלטנו להוריד המחירים למחירי דיל וכך גם לגבי עלות המשלוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully