וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות ני"ע האמריקאית תחקור את נסיבות עזיבתו הפתאומית של מרק הרד מ-HP

סוכנויות הידיעות

21.12.2010 / 9:50

דיווחים: נבחנים חשדות לפיהם הרד מסר מידע פנים לגבי רכישת EDS ב-13.9 מיליארד דולר



רשות ני"ע האמריקאית תחקור את נסיבות עזיבתו הפתאומית של מנכ"ל היולט פאקרד (hp), מרק הרג, מתפקידו, כך אמר גורם המקורב לנושא.



חקירת הרשות פורסמה לראשונה ב"וול סטריט ג'ורנל", שציטט גורמים המקורבים לנושא שטענו כי הרשות חוקרת האשמות לפיהן הרד מסר מידע פנים לקבלן שעבד בעבר עם החברה לגבי רכישת אלקטרוניק דאטה סיסטמס ב-13.9 מיליארד דולר ב-2008.



עזיבתו של הרד באוגוסט האחרון הפתיעה את המשקיעים והובילה לירידה של 8% במניית החברה ביום שלאחר ההודעה. הרד משמש כיום כנשיא משותף באורקל, והוא עזב את hp לאחר שחקירה פנימית של החברה העלתה כי הגיש דו"חות הוצאות כוזבים כדי להסתיר מערכת יחסים בינו לבין ג'ודי פישר, שחקנית לשעבר ששימשה כעובדת קבלן של החברה. בחקירה שערכה החברה לא נמצא בסיס להאשמות כי הטריד מינית את פישר.



כעת בוחנת רשות ני"ע את הטענות לגבי הדו"חות הכוזבים שהגיש הרד, וכמו כן תבחן אם הרד השמיד ממחשבו ראיות הקשורות לעזיבתו, דיווח ה"ג'ורנל".



hp אישרה את קיום החקירה, אך סרבה לפרט מה בדיוק חוקרות הרשויות. הרד סרב להגיב לידיעה. "hp משתפת פעולה באופן מלא עם החוקרים", אמר דובר של ענקית הטכנולוגיה. אורקל סרבה להגיב. רשות ני"ע סרבה גם היא להתייחס לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully