וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדב ארנס מונה למנכ"ל שטראוס קפה ישראל; אופירה גולומב נבחרה ליו"ר ארגון קבלני ראשון לציון

עידו סולומון

21.12.2010 / 12:06

אורי חורב מונה למנהל מכירות במטריקס גלובל ■ רו"ח רונן שקלרסקי מונה לסמנכ"ל הכספים של שמרת הזורע ■ חנן אלטיף מונה למנהל ערוצי השיווק וההפצה בחטיבת המחשוב האישי ב-HP ישראל ■ איתמר אליהו מונה למנהל השיווק של קבוצת ריטייל ישראל



אופירה גולומב נבחרה ליו"ר ארגון קבלני ראשון לציון



גולומוב היא עורכת דין ובוררת בתחומי המקרקעין והנזיקין. עד לבחירתה כיהנה גם כחברה בועדת הביקורת בהתאחדות הקבלנים והבונים בישראל. בנוסף היא חברה בוועדות לשכת עורכי הדין לרבות בועדת התכנון והבניה ופעילה בתחומים ציבוריים נוספים.



רותם כהן מונה לסמנכ"ל התפעול של רשת קקאו



כהן החל את דרכו ברשת לפני כ-4 שנים, במהלכן ניהל מספר סניפים.



אורי חורב מונה למנהל מכירות במטריקס גלובל, חטיבת ה-offshore של מטריקס, ובטאקט בדיקות, חטיבת הבדיקות של מטריקס



לחורב נסיון של שבע שנים בתעשיית ההיי-טק, במהלכן מילא תפקידים ניהוליים שונים בתחום ה-qa בחברת מרקורי ובחברת אינפורמטיקה. בוגר תואר ראשון בהנדסת מערכות תקשורת מאוניברסיטת בן גוריון, ולומד לתואר שני במינהל עסקים של אוניברסיטת תל אביב.



נדב ארנס מונה למנכ"ל שטראוס קפה ישראל



ארנס יחליף את דליה מנדלמן זוננפלד. ארנס צמח מקצועית בחברה ומכהן כמנכ"ל רשת בתי הקפה ועגלות הקפה עלית קופי. ביצע ב- 16 השנים האחרונות מגוון תפקידי ניהול בכירים עם נגיעה במגוון עולמות תוכן שונים בהם בתחומי הכספים, פיתוח עסקים וניהול כללי. בין תפקידיו הקודמים בארגון שימש כמנהל הכספים של שטראוס קפה ישראל, כמנהל יחידת הקפה מחוץ לבית וכיו"ר דירקטוריון עלית קופי טו גו. בעל תואר ראשון בכלכלה וחקלאות מהאוניברסיטה העברית ותואר שני במינהל עסקים עם התמחות בשיווק, מאוניברסיטת סן דייגו, קליפורניה, ארה"ב.



מנדלמן זוננפלד החלה את דרכה ככלכלנית בחברת עלית טרם הרכישה של שטראוס לפני כ-17 שנה. במהלך הקריירה בחברה מילאה שורה של תפקידי ניהול בהם מנהלת הכספים של חטיבת הממתקים בעלית ומנהלת השיווק בחטיבת המסטיקים והסוכריות. הצטרפה לחטיבת הקפה לפני כעשר שנים, תחילה כמנהלת השיווק ולאחר מכן קודמה לתפקידה הנוכחי כמנכ"ל שטראוס קפה ישראל, אותו היא ממלאת ב-6 השנים האחרונות.



רו"ח רונן שקלרסקי מונה לסמנכ"ל הכספים של שמרת הזורע



ב- 7 השנים האחרונות שימש שקלרסקי כחשב בחברת תה ויסוצקי וקודם לכן עבד כרו"ח במשרד רואי החשבון kpmg . בעל תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות מאוניברסיטת ת"א ותואר mba מאונ' בר-אילן.



חנן אלטיף מונה למנהל ערוצי השיווק וההפצה בחטיבת המחשוב האישי ב-hp ישראל



אלטיף מגיע ל-hp לאחר יותר מ-10 שנים בבינת תקשורת, כאשר ב-5 השנים האחרונות כיהן כמנהל חטיבת היצרנים בבינת. אלטיף הוא בעל תואר בהנדסת תעשייה וניהול.



פרופ' אליעזר שלו, מנהל חטיבת נשים ויולדות במרכז רפואי "העמק" נבחר לכהונת דיקן הפקולטה לרפואה בבית הספר לרפואה ע"ש רפפורט בטכניון



שלו מכהן כיום כמשנה לדיקן בטכניון, הוא חבר בוועדה מייעצת של המדען הראשי במשרד הבריאות ויו"ר הועדה לאישור מחקר בטכנולוגיות רפואיות. הוא משמש יועץ למועצות בינלאומיות באיגודים הגניקולוגיים בעולם. בעבר כיהן כיו"ר האיגוד הישראלי למיילדות וגניקולוגיה. מאז 1989 מכהן פרופ' שלו כמנהל חטיבת נשים ויולדות במרכז רפואי העמק של כללית.



פרופ' שלו כיהן כחבר במועצות המדעיות של כתבי עת מקצועיים ובשורה ארוכה של תפקידים ציבוריים בארץ ובעולם, וזכה בפרסים ואותות הוקרה רבים על פעילותו הרפואית, המדעית והציבורית.



גיא בייגל מונה למנהל מחלקת אנליזות בארגון מידות



הארגון בוחן עמותות במטרה לקדם את האפקטיביות של תורמים ועמותות. בייגל הגיע מחברת שטראוס שם שימש במגוון תפקידים כלכליים, האחרון שבהם - מנהל הבקרה העסקית של חטיבת תענוג והנאה. בייגל הוא בעל תואר ראשון במשפטים וכלכלה ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל-אביב.



שלום (שולי) דיכטר נבחר כמנכ"ל עמותת יד ביד המפעילה את בתי ספר הדו לשוני בירושלים



דיכטר הוא מחנך במקצועו בעל תואר ראשון בהיסטוריה של המזרח התיכון וחינוך חברתי, וסיים באחרונה את עבודתו כמנהל-שותף של עמותת ''סיכוי'', הפועלת לקידום השוויון בין האזרחים הערבים והיהודים בישראל. בעבר שימש כמזכיר-שותף של קיבוץ מענית, נציג הקיבוץ הארצי בקנדה, מורה לערבית בבתי-ספר תיכוניים ועוד. פרסם מאמרים בעיתונות הקיבוצית והארצית. כתב גם חוות דעת מוזמנת על-ידי ועדת אור על הגורמים והנסיבות לפריצת אירועי אוקטובר 2000. דיכטר יחליף את אמין חאלף המייסד ונשיא העמותה ב-12 שנות קיומה



איתמר אליהו מונה למנהל השיווק של קבוצת ריטייל ישראל



בתפקידו האחרון שימש אליהו כמנהל הפרסום של קבוצת רנואר. אליהו הוא בעל bsc במנהל עסקים.



אייל ברנע מונה למשנה למנכ"ל רנסיס



ברנע הצטרף לחברה לפני 8 שנים, משמש כיום כסמנכ"ל פתרונות ומוצרים בחברת רנסיס והוביל תהליכי פיתוח ויישום של פתרונות החברה בקרב לקוחותיה. בעל mba בהצטיינות מטעם אוניברסיטת בר אילן ו- b.sc במדעי המחשב מטעם אוניברסיטת בן גוריון.



מוניקה פלאוט מונתה למנהלת מכירות ארצית בחטיבת הליסינג הפרטי של hertz



פלאוט היא בעלת תואר ראשון במינהל עסקים. במהלך 4 השנים האחרונות שימשה כמנהלת מכירות אזורית במגזר העסקי של "hertz".



ורדה קלמר מונתה לעמוד בראש מערך השיווק והתקשורת של מכללת לוינסקי לחינוך



קלמר פרשה משנקר בי"ס גבוה להנדסה ולעיצוב לפני כחצי שנה, שם שימשה דוברת ומנהלת המחלקה לשיווק ויחסי ציבור במשך 14 שנה.



עומרי כהן מונה למנכ"ל ההסתדרות



כהן יחליף את גדי לוטן. לכהן עבר עשיר בשירות הציבורי שכן, עבד מזה כ-25 שנה בתפקידים בכירים במגזר הציבורי. התפקיד האחרון היה סמנכ"ל משאבי אנוש ברשת עמל. עוד לפני כן כיהן כמשנה למנכ"ל החברה הממשלתית לתשתיות נפט ואנרגיה, עוזר למשנה מנכ"ל ביטוח לאומי ומנהל שיווק ועוזר מנכ"ל התמ"מ. לכהן תואר ראשון במדע המדינה, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה בבר אילן ותואר שני במנהל עסקים בקריית אונו.



קרן קרפ מונתה למנהלת תקשורת שיווקית באקסטרה מייל



קודם לכן שימשה קרפ כמנהלת התקשורת השיווקית של חברת mobile tornado המפתחת פתרונות לשוק הסלולרי וכן כיהנה כמנהלת התקשורת השיווקית והתמיכה במכירות בחברת nams (מקבוצת ניסקו) המפתחת ומייצרת פתרונות למדידת אנרגיה חשמלית. בעלת תואר ראשון bsc ב computer information מ-excelsior college בארה"ב ובוגרת בית הספר לאמנות קמרה אובסקורה.



יואל מלי מונה למנהל אגף משאבי אנוש ומנהל במכון התקנים הישראלי



במהלך 10 השנים האחרונות שימש מלי כמנהל משאבי אנוש בתנובה (מרלו"ג דרום ומחלבת תל יוסף). בעל תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות בניהול משאבי אנוש מהמרכז האקדמי רופין ותואר שני במשאבי אנוש, בהצטיינות, מאוניברסיטת דרבי.



אסנת מוסקוביץ' מונתה למנכ"לית חבר ידידי אוניברסיטת בן-גוריון בישראל



בעשור האחרון כיהנה מוסקוביץ' כמנהלת מחלקת פיתוח המשאבים של בתי החולים של הדסה. כמו כן, היא עמדה בראש מערך פיתוח הקשרים הבינלאומיים בבתי החולים של הדסה. במקביל, עסקה בפיתוח מערך הגיוס של הארגון ברחבי העולם, ובייצוגו בפני קהלים רבים ברחבי העולם.



בשנות התשעים שהתה מוסקוביץ עם משפחתה במסצ'וסטס, ארה"ב, שם פיתחה והקימה תוכנית ייחודית שמטרתה קירוב משפחות צעירות לקהילה היהודית, אשר הפכה למודל בקהילות רבות. בשנות השמונים עבדה בחברת ההיי-טק קומסט, כאחראית על הקשר בין לקוחות החברה למומחי חברת הייעוץ גרטנר העולמית וניהלה את הכנסים של חברת גרטנר במזרח התיכון.



אריק זוילי מונה לסמנכ"ל ומנהל אגף ערוצי שת"פ בבנק ירושלים



זוילי הוא בעל תואר שני במינהל עסקים ותואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת פאריס דופין שבצרפת. שימש מאז עלייתו לארץ מצרפת לפני כעשר שנים כמנהל פיתוח מוצר ומנהל מחלקת אשראי צרכני בחברת ויזה כאל. לפני כן שימש במגוון תפקידים ניהוליים בתחומי הפיננסים והאסטרטגיה בחברות אשראי מובילות בצרפת: cetelem שבבעלות בנק bnp-paribas ו-franfinance שבבעלות בנק סוסייטה ג'נרל.



יורם שחר וחמוטל כהן יכהנו כמנכ"לים משותפים במרטנס הופמן מקבוצת מלם תים



שחר הוא מהנדס תעשיה וניהול עם התמחות במערכות מידע, בוגר הטכניון בחיפה. בעבר יזם והקים את חברת הבת מרטנס הופמן שרותי מחשוב, היה בה שותף וניהלה מיום הקמתה עד רכישתה על ידי מלם מערכות.



כהן בעלת תואר ראשון בייעוץ חינוכי מאוניברסיטת תל אביב. ניהלה את חטיבת היועצים במלם תים החל משנת 2004. לפני כן ניהלה את מערך משאבי האנוש במלל תעשיות תוכנה, וכן ב- mit (manpower information technology).



בעז צ'צ'יק מונה לתפקיד יו"ר אפקון תעשיות



שימש עד לפני כשנה כמנכ"ל חברת ויזה כ.א.ל. לפני כן, שימש כמנכ"ל אלרן השקעות, מנכ"ל סנפרוסט, ומילא מגוון תפקידי ניהול בכירים בחברת תנובה, וביניהם, סמנכ"ל תשלובת החלב.



אלדד קנטי מונה למנהל הפעילות העסקית בישראל של avaya



קנטי יחליף את משה אשכנזי. בתפקידו האחרון שימש קנטי כמנהל איזור אפריקה, בלקן ומזרח אירופה בחברת נייס מערכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully