וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התכוף ממשיכה להסתבך: עובדי החברה שלא קיבלו שכר השביתו את מפעל יצור רכבי כבאיות בנצרת

יעל פטר

21.12.2010 / 17:23

120 עובדי המפעל שלא קיבלו שכר עבודתם בחודש האחרון נמצאים כעת במשא ומתן להסדר מול ההנהלה



כ-120 עובדים של חברת במפעל לייצור רכבי כיבוי אש בנצרת עילית סגרו היום את מפעל החברה, והפגינו כנגד ההנהלה, לאחר שלא קיבלו שכר עבודה על החודש האחרון. המפעל ככל הנראה נמצא בסכנת סגירה באם לא ימצא הסדר מול ההנהלה.



התכוף היא חברה הנמצאת במשבר כבר זמן רב. בדו"חותיה הכספיים הוצמדה לתכוף הערת "עסק חי" המעוררת ספקות באשר להמשך קיומה. לאחרונה החלה החברה בנסיונות לגיוס משקיעים שיתמכו בפעילותה, בין היתר התעניינו בחברה קרן המנוף אוריגו, בשליטת גבי טרבלסי וקבוצת וויזר, בשליטת בועז ויזר.



לפני כשבוע הודיעה החברה כי הבנקים בארץ הגבילו את חשבונותיה והגדירו אותם כ"מוגבלים בנסיבות חמורות". משמעות הדבר היא כי החברה לא תוכל לחתום על צ'קים ולא להזמין פנקסי צ'קים חדשים. בדו"חות הכספיים שפירסמה החברה ברבעון השלישי של 2010 היא רשמה הכנסות שנשארו ללא שינוי על 42.3 מיליון שקל. הרווח התפעולי של החברה ירד ב-13% ל-5.1 מיליון שקל, והרווח הנקי ירד ל-330 אלף שקל לעומת סכום של 3.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.



מהתכוף נמסר כי, "החברה ובעל השליטה בה, עושים ככל שביכולתם על-מנת להביא לפתרון המשבר אליו נקלעה החברה ולמצוא לה משקיע. זאת במטרה שהחברה תוכל לעמוד בהתחייבויותיה כלפי העובדים. אנו מביעים תקווה כי נצליח להביא לתוצאה מיטבית עבור כל הצדדים המעורבים בהקדם האפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully