וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאנרים חוזרים: מציעים לגולשים קופונים, מידע ובידור

נתן ליפסון

22.12.2010 / 7:07

סקר חדש צופה עלייה בהוצאה על פרסום בבאנרים, ומציג את הדרכים להגברת יעילותם ? משקיעי הון סיכון מסבירים כיצד תוכל פייסבוק לייצר הכנסות של 20 מיליארד דולר בשנה ? ג'ילט ומרצדס מתנסות במהלכים רחבים ויקרים במדיה החברתית



כך תייצרו באנר טוב יותר

>> הבאנר סובל מבעיית תדמית: שיעור ההקלקה על באנרים צלל מ-0.15% ב-2008 ל-0.09% ב-2010 בקרב אמריקאים, אך ב-emarketer צופים שההוצאה על מגזר הפרסום הזה בארה"ב תגדל ב-2011 ב-11.4% - ל-6.6 מיליארד דולר, בעיקר בשל גידול בפרסום בתחומי הווידיאו ומסכי המגע.



באתר מציגים סקר מאוקטובר, שבודק מה גורם לגולשים להקליק על באנרים: המוטיבציה הגדולה ביותר להקליק עליהם היא כשהמפרסם מציע מוצרים בחינם, הנחות או קופונים (77% מהמקליקים אמרו שזו סיבה שתגרום להם להקליק על פרסומת) ופותרים בעיות ו/או מציעים מידע על מוצרים (46%). הפעילות המייצרת את המוטיבציה הנמוכה ביותר היא פרסומות שעוקבות אחר הגולש (21%).



(13/12/10 ,lisa e. phillips, emarketer)



פייסבוק יכולה להגיע להכנסות של 20 מיליארד דולר



>> בסוף 2011, כך מעריך משקיע ההון סיכון דיוויד פאקמן, עשויה פייסבוק להיות גדולה מגוגל בהיקף שימוש, אך עליה להשלים גם את פער ההכנסות. איך? תשובתו היא מערך תשלומים ושיווק מחוץ לאתר: לדעתו פייסבוק תוכל לגבות עמלות משמעותיות מתשלומים דרכה ולנצל קשרים בין חברים כדי להציע פרסום באתרים אחרים - דרך facebook connect.



(16/12/10 ,david pakman, advertising age)



ג'ילט ומרצדס מחלקות כלי רכב בפייסבוק ובטוויטר



>> שישה שבועות לקראת הגמר הגדול של ליגת הפוטבול האמריקאית, הסופר-בול, מרצדס יצרה דף פייסבוק שבו הכריזה על תחרות טוויטר שבסיומה תוענק מכונית מדגם class coupe-c. בשלב הראשון על המתמודדים לעשות לייק לעמוד, ובהמשך למסור את שם המשתמש שלהם בטוויטר.



מתוך המציגים ייבחרו שלושה צוותים שינהלו מירוץ ברחבי ארה"ב, שייקרא twitter fueled race - מרוץ המונע על ידי טוויטים של עוקבים וחברים של חברי הצוות, שיסתיים ביום הסופר בול. גם משווקת מוצרי היוקרה המקוונת האמריקאית ג'ילט גרופ מתנסה בשיווק דיגיטלי חדש עבורה: נישאת על הגל שנוצר על ידי גרופון, היא הגיעה לעסקה עם פולקסווגן ארה"ב, לפיה תציע לחבריה שלוש מכוניות מדגם ג'טה במחיר של 5,995 דולר - 10,000 דולר פחות ממחיר המחירון. באחד משלושת ימי המכירה המכונית תוצע רק באפליקציית הסלולר של ג'ילט, ולא באתר.



(17/12/10 ,leena rao, techcrunch, 13/12/10; christopher heine, clickz)



השקת ה-iad באייפד - שיתוף פעולה בין אפל ודיסני



>> בשבוע שעבר השיקה אפל לראשונה באייפד את ה-ad - מערכת הפרסום לפלטפורמות הניידות שלה - עם פרסומת לסרט "tron legacy" של דיסני. הפרסומת מכילה אלמנטים רבים, בהם האפשרות לרכוש את הפסקול. המשמעות, כותב נוח אלקין, היא שפרסומות בפלטפורמה זו משתמשות במסכים גדולים, עשירות יותר וכוללות קטעי וידיאו.



(16/12/10 ,noah elkin, emarketer)



מותגים השולטים במדיה חברתית יודעים להתמודד עם מורכבות



>> תקציבים ויכולת טובה יותר להתמודד עם מורכבות, כותב בראיין שיהן, בעבר בכיר ב-saatchi & saatchi וכיום פרופ' לפרסום, הם בוודאי סיבות טובות לכך שהמותגים הגדולים שולטים במדיה החברתית. אך, הוא אומר, המותגים גם טובים יותר במה שהוא מכנה "לחשוב קטן": להשתמש בכלים שיווקיים פשוטים - מה שהמותגים הקטנים לא למדו לעשות.



(14/12/10 ,brian sheehan, advertising age)



טבלת הבאזז השבועית של adage:



איש השנה של המגזין טיים מסעיר את הגולשים



ההחלטה של "טיים" לבחור במארק צוקרברג לאיש השנה של המגזין היתה הנושא שהכי העסיק את הגולשים באתרי המדיה החברתית בשבוע שעבר. גילו הצעיר, ההצלחה העצומה של פייסבוק וכנראה שגם הסרט "הרשת החברתית" יצרו סקרנות ועניין עצומים בבחירה.



(16/12/10 ,simon dumenco, advertising age)



שיחת היום



נושאי השיחה הפופולריים בקרב הגולשים



1



השכלה גבוהה. נשר מהלימודים והגיע לשער של הטיים: הבחירה של מארק צוקרברג כאיש השנה של טיים הסעירה את הגולשים



2



תביעת ענק. משרד המשפטים האמריקאי תובע את bp כאחראית על דליפת הנפט במפרץ, והגולשים שותפים לזעם נגד החברה המזהמת



3



פרישה בשיא. לארי קינג פורש מ-cnn אחרי עשרות שנות שידור ונהפך לשיחת היום ברשת



4



ניצחון הרובוטים. מכונה שנבנתה על ידי ibm מנצחת את האלופים במשחק ג'פרדי (jeopardy)



5



עיתוי חגיגי. יאהו מפטרת 4% מהעובדים, 600 איש מאבדים את משרתם ערב חג המולד והגולשים נסערים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully