וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גזית גלוב הרשימה את האנליסטים בסיור בין נכסיה בארה"ב ובקנדה

מאת מיכאל רוכוורגר

22.12.2010 / 7:59

הסיור הביא את מגדל שוקי הון להעביר את ההמלצה על גזית מ"החזק" ל"קנייה" במחיר יעד גבוה ב-11.7% ממחירה בבורסה אתמול



>> יומיים לאחר שהסתיים סיור האנליסטים בנכסי קבוצת גזית גלוב בארה"ב ובקנדה - שבו השתתפו 17 אנליסטים מבתי השקעות וחברות ביטוח גדולות בשוק - החלו להתפרסם ההמלצות החיוביות למניית החברה.

הסיור, לפי האנליסטים שהשתתפו בו, היה אינטנסיבי וכלל ביקור ביותר מ-25 נכסים במיאמי, ניו יורק, וכן בטורונטו שבקנדה, כשבזמן המועט שנותר לפנאי ניסו המשתתפים גם לבלות קצת. מטעם גזית גלוב השתתפו בסיור היו"ר ואחד מבעלי החברה, חיים כצמן; סגן יו"ר הקבוצה, דורי סגל; המנכ"ל, רוני סופר; וכן נציגים מההנהלה הבכירה של החברה.



עם שובם לישראל התפנו האנליסטים לפרסם את המלצותיהם. לאנליסט אדר עציוני ממגדל שוקי הון הסיור הספיק כדי לשנות את ההמלצות לגזית גלוב ולחברה האם גזית אינק לחיוביות. עציוני העלה את ההמלצה לגזית גלוב מ"החזק" ל"קנייה" במחיר יעד של 51 שקל למניה, 11.7% יותר ממחירה בבורסה אתמול בפתיחת המסחר. עציוני העלה גם את ההמלצה לגזית אינק מ"החזק" ל"קנייה" במחיר יעד של 134 שקל למניה - 45% יותר ממחירה בבורסה.



"להערכתנו, בחלק מהחברות הבנות הציבוריות של גזית גלוב קיים דיסקאונט נאה על השווי הכלכלי. בנוסף, פעילות הקבוצה שנמצאת במומנטום חיובי צפויה להציף ערך נוסף מהשבחת הקיים, וכן כתוצאה מיזמות ומרכישות מושכלות. בעוד בעבר המלצנו למכור את המניה או להמתין לנקודת כניסה נוחה יותר בשל תמחור גבוה של המניה בשוק, תחזיותינו בעבור הקבוצה ל-2011 מצדיקות כיום המלצת "קנייה". השווי הנכסי (nav) הסחיר הנוכחי של גזית גלוב הוא כ-42.5 שקל למניה. העובדה כי מניית החברה נסחרת בשוק המקומי מעל לשווי זה, מלמדת על הערכת השוק לחברה", כתב עציוני.



לדבריו, "גזית גלוב מאפשרת חשיפה לעסק שברובו דפנסיבי עם אפשרויות צמיחה, תשואת דיווידנד נאה והנהלה איכותית. הנפקה אפשרית של החברה בחו"ל וכניסת משקיעים זרים עשויה להיות טריגר לעליות בעתיד".



לגבי חברת אקוויטי 1, המרכזת את הפעילות של גזית גלוב בארה"ב, כותב עציוני כי "לקחי המשבר הכלכלי שפגע בצורה כואבת באזור פלורידה, מיושמים בצורה מהירה. על אף שנכסי החברה הם מרכזי קניות שכונתיים המספקים את צורכי הקהילה המקומית, חסיני מיתון הרבה יותר מנכסי מסחריים אחרים - החברה החלה להרחיב את פרישתה הגיאוגרפית בארה"ב עם רכישות בניו יורק ובקליפורניה.



"רכישות 'במחירי מיתון' בהיקפים נרחבים מאז פרוץ המשבר, כתוצאה מנזילות ומאזן חזק, מתחילים לשאת פירות עם סימני התאוששות בכלכלה האמריקאית וביקוש רב לנכסים מניבים איכותיים המעלה את שוויים. מסיור בנכסים המרכזים, להערכתנו, אקוויטי נסחרת כיום בדיסקאונט של כ-8% על שוויה הכלכלי.



"fcr היא הגדולה בתחומה במדינה, וסיור בחלק מנכסיה הראה כי הם נבדלים לטובה באיכותם ובמיצובם מאשר נכסים מתחרים. ואולם פריחתו של השוק הקנדי ותמחור אגרסיבי לנכסים ומניות נדל"ן במדינה מביאים אותה, להערכתנו, להיסחר במחיר מלא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully