וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבק נמשך: חוגלה מחליפה את האגיס פרידום בחיתולים אורגניים

רינה רוזנברג

22.12.2010 / 8:20



>> חברת חוגלה קימברלי משיקה חיתולי פרימיום חדשים, שיחליפו עד סוף פברואר את חיתולי האגיס פרידום שנמצאים כיום על המדפים. במהלך הושקעו 30 מיליון שקל, ששימשו לפיתוח המוצרים החדשים ולקמפיין פרסומי בערוצי המדיה השונים.

אף שהחיתול החדש עשוי כותנה אורגנית, מחירו לצרכן לא ישתנה. בארה"ב ובאירופה, לעומת זאת, החיתול החדש נמכר בתוספת מחיר של כ-40%. כמות היחידות באריזה תישאר כפי שהיא היום.



כמו בפעמים קודמות שבהן בוצעה השקה של סדרה חדשה של מותג האגיס, גם הפעם מתכננת חוגלה קימברלי לשדרג בעתיד הקרוב גם את המותג טיטולים, בו היא מחזיקה. "במסגרת השדרוג שאנחנו עושים להאגיס נערוך שדרוג גם לטיטולים, אבל זה ייקח כמה חודשים. ניקח את החדשנות והפרמטרים של האגיס פרידום ונעביר אותה לחיתולים של טיטולים, אבל הם לא יהיו זהים לחלוטין", אומרת טלי אורן, סמנכ"לית השיווק בחוגלה קימברלי. לדברי אורן, "כבר היום הטיטולים משווקים בטכנולוגיה מאוד דומה להאגיס".



המלחמה בשוק החיתולים היא אחת המעניינות בעולם השיווק הישראלי זה שנים. חוגלה קימברלי שולטת בשוק עם המותגים האגיס וטיטולים, ומולה מתמודדת פרוקטר אנד גמבל עם המותג פמפרס. כמעט בכל שבוע מנהלת אחת מהן מבצע אגרסיבי יחד עם אחת מרשתות השיווק או הפארם, והמבצעים הללו משמשים עוגן למשיכת קונים בעלי משפחות לחנות. לפני כמה שבועות החלה פרוקטר במהלך שיווק נרחב לפמפרס בגרסתו החדשה, וכעת מציגה חוגלה את התשובה שלה.



חוגלה קימברלי מובילה את שוק החיתולים באמצעות מותג האגיס שמחזיק 53% מהשוק, ובאמצעות מותג חיתולים נוסף, טיטולים, המחזיק 16% מהשוק. ההיקף השנתי של שוק החיתולים בישראל מוערך בכ-610 מיליון שקל במחירי צרכן, וההיקף הכמותי נאמד בכ-640 מיליון חיתולים מדי שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully