וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערב: מאמץ לסיים את שביתת הפרקליטים

חיים ביאור

22.12.2010 / 13:57

עד כה דחה ארגון הפרקליטים את הצעות האוצר בטענה שמשמעות ההטבות היא תוספת שכר של 3.2% בלבד



הערב יתחדש המשא ומתן בין משרד האוצר לבין ארגון הפרקליטים בשירות המדינה, בלשכת יו"ר ההסתדרות עופר עיני, בניסיון לסיים את שביתת הפרקליטים הנמשכת כבר 5 שבועות. בפגישה ישתתפו הממונה על השכר באוצר אילן לוין, מנכ"ל משרד המשפטים גיא רוטקופף, יו"ר ארגון פרקליטי המדינה, עו"ד בועז גולדברג ומזכיר הארגון עו"ד גדי שילה.



המו”מ בין נציגי הפרקליטים לבין האוצר, שאף הוא התקיים בחסותו של של עיני, הופסק לפני כשלושה שבועות, לאחר שהוא נקלע למבוי סתום. האוצר הציע באותה פגישה שהפרקליטים ימירו ימי חופשה שצברו תמורת תוספת שכר של 5%. כמו כן, הציע האוצר להגדיל את תקני הרכב ואת השתתפות המדינה בהוצאות עבור טלפונים ניידים של הפרקליטים. ארגון הפרקליטים דחה הצעות אלה וטען שמשמעות המעשים היא תוספת שכר של 3.2% בלבד.



בשלושת השבועות האחרונים היה ניתוק מגע בין נציגי הפרקליטים והאוצר, לאחר שהאוצר ושר המשפטים יעקב נאמן דרשו מהפרקליטים להפסיק את השביתה ולשוב לעבודה מלאה כתנאי לקיום המו"מ. בהתערבות ראש הממשלה בנימין נתניהו, שהתייעץ עם היועץ המשפטי לממשלה עו"ד יהודה וינשטיין, פנה נתניהו לעיני כדי שיחדש את המו"מ תמורת מחווה של הפרקליטים ולפיה הם יקלו את השביתה ויתייצבו לדיונים הנוגעים לשחרור עצירים מסוכנים או הנוגעים לפשעים פלילים וכלכליים חמורים. יצויין, שהפרקליטים אינם מקבלים את שכרם עבור ימי השביתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully