וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציב הפרסום של פלאפון - 15 מיליון דולר בשנה - צפוי לעבור במלואו לאדלר-חומסקי

איילה צורף

22.12.2010 / 16:29

עד כה טיפל באומן-בר-בר-ריבנאי בשליש מהתקציב; החלטת פלאפון: על רקע החיבור בין HOT ומירס



שינוי דרמטי בענף הפרסום: תקציב הפרסום של פלאפון, העומד על כ-15 מיליון דולר בשנה, צפוי לעבור בעוד כשלושה חודשים הקרובים במלואו למשרד הפרסום אדלר-חומסקי – כך נודע ל-themarker. עד כה טיפל המשרד בכשני שליש מתקציב הפרסום של החברה, העומד על כ-15 מיליון דולר בשנה והיתרה – כ-5 מיליון דולר בשנה – טופלו בידי באומן-בר-ריבנאי.



ניצנים ראשונים להטיית התקציב לטובת אדלר-חומסקי ניתן היה לראות עם השקת הרשת החדשה ועמה בנייה מחדש של שפת הפרסום של פלאפון: מי שטיפל באופן בלעדי בהשקה זו היה אדלר-חומסקי, בעוד באומן-בר נכנס לתמונה מאוחר יותר, רק לאחר תום שלב ההשקה.



בפלאפון העדיפו בשלוש השנים האחרונות לרכז את עיקר את התקציב בידיו של אדלר-חומסקי, ומגמה זו צפויה להתחזק בחודשים הקרובים. הרקע להחלטת פלאפון להעביר את התקציב לידיו של אדלר-חומסקי הוא רכישת מירס על ידי דרהי, שמחזיק גם ב-hot.



תקציב hot מטופל זה שנים בידי באומן-בר, וההערכה היא שהקשרים בין hot ומירס יתהדקו על רקע רכישת דרהי את מירס. בפלאפון מתבוננים בהידוק קשרים זה, שיכול לבוא לידי ביטוי גם בפעילויות שיווק, ועל רקע זה מחזקים את קשריהם עם אדלר-חומסקי. יש לציין שהוט ומירס לא הודיעו על מיזוג ביניהן, וגם טרם החלה פעילות שיווקית-מסחרית משותפת כלשהיא. בשלב זה הקשרים בין חברות האחיות מתמקדים בתכנון שיתוף במערכות תשתיות בלבד.



בתגובה לידיעה נמסר מפלאפון כי: "בשלב זה אנו עובדים עם שני המשרדים. בימים אלו נמצא בעיצומו קמפיין סמארטפונים שאנו עורכים עם באומן-בר, קמפיין שזוכה להצלחה יתרה. אנו נשקול את המשך עבודתנו עם באומן בהתאם להתפתחויות בענף התקשורת". בבאומן-בר סרבו להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully