וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום המלצות וסקירות אנליסטים: אסם - למרות הדיסקאונט

נדב עבודי

22.12.2010 / 18:12

בורסת תל אביב לא הצליחה היום לשבור שיאים: מגדל ממליצים על אסם, כלל פיננסים מעדיפים את פוטאש



לאחר ששברו שיאים ארבע פעמים בשמונת ימי המסחר האחרונים, מדדי תל אביב לא הצליחו היום לפרוץ את הרמות שנקבעו בשבוע האחרון. נראה שאווירת ההמתנה לחג המולד, בסוף השבוע הקרוב, משפיעה על הסוחרים בעולם וכך - גם על המסחר בארץ. להלן סיכום של מספר המלצות נבחרות וסקירות אנליסטים אשר פורסמו היום.



מגדל שוקי הון על אסם: מותירים המלצת "קנייה"



במגדל מעלים את מחיר היעד ל-66 שקל, ולמרות דיסקאונט של כ-9% מותירים המלצת "קנייה". בבית ההשקעות סבורים כי לאור רמת השוק הנוכחית בו מניות לא מעטות נסחרות בשוויין הכלכלי אם לא למעלה מכך, חברת , בעלת תזרים יציב ומגמת שיפור מתמשך לצד חלוקת דיבידנד, ראויה לאחזקה מעל משקלה בשוק גם בדיסקאונט זה.



√ לסקירה המלאה







בכלל פיננסים מעדיפים את פוטאש על כיל



בכלל פיננסים ברוקראז' נותרים בהמלצת "תשואת שוק" ל ומעלים את מחיר היעד ל-58 שקל מ-53, על מנת לשקף את המשך נסיקת מחירי הזרעים שגוררת עלייה במחירי האשלג.



√ לסקירה המלאה







אפי פיתוח: במריל לינץ' מזהירים מפני אי ודאות זמנית



האנליסטים של מריל לינץ' לא מתרגשים במיוחד מהעיכוב בפתיחת הקניון של במוסקבה, שנדחתה לינואר 2011. במריל לינץ' מותירים את מניית אפי פיתוח בגדר המלצת "קנייה" הודות לדיסקאונט הגבוה המוערך בכ-48% ולמחיר המניה הנמוך בשוק, אך מזהירים מפני סיכון קצר-טווח גבוה הנובע מאי הוודאות הזמנית.



√ לסקירה המלאה







בזכות הצמיחה: כלל פיננסים ממליצים על בריטיש ישראל



לפני כשלושה חודשים התקשרה חברת מליסרון בעסקה לרכישת השליטה בבריטיש ישראל במחיר מניה של 14.5 שקל - הגבוה בכ-11% ממחיר המניה הבוקר.



"בשורה התחתונה", אומרים בכלל פיננסים, "הצמיחה בפעילות בנכסים צפויה להתבטא במחיר המניה. העלאה ל'תשואת יתר' 15 שקל".



√ לסקירה המלאה







אופנהיימר מעלה את ההמלצה למניית אורקל עם מחיר יעד של 38 דולר



בסוף השבוע שעבר העלו האנליסטים באופנהיימר את המלצתם למניית מובילת התוכנה הארגונית מ"תשואת שוק" ל"תשואת יתר", עם מחיר יעד של 38 דולר, גבוה בכ-20% ממחירה הנוכחי, וזאת בעקבות תוצאותיה החזקות של החברה לרבעון השני הפיסקלי של 2011 שהסתיים בנובמבר.



√ לסקירה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully