וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רכבת אחת שווה ל-40 אוטובוסים. אין פתרונות מלאים"

אבי בר-אלי

23.12.2010 / 6:48



>> סגירת קווי הרכבת לתנועה מתחנת תל אביב מרכז ודרומה בשבוע שעבר הביאה למראות קשים בתחנות הרכבת שלאורך קו החוף. אלה לוו בטרוניות רבות מצד ציבור הנוסעים, שהלין על כך שלא עודכן בדבר הסגירה המפתיעה לכאורה של ציר האיילון.

"רוב ציבור הנוסעים ידע", מתריס סמנכ"ל התשתיות ברכבת, יריב כ"ץ, ומנמק: "מדובר בשעות השיא של בוקר יום ראשון העמוסות ממילא, עליהן תוסיף את החיילים שלא יכולים למצוא פתרונות אחרים, את מזג האוויר הסוער ואת אלה שבכל זאת לא שמעו - וזה מה שהביא לבלבול ולהתנקזות ההמונים לתחנת סבידור. הפתרון היחיד שיכולנו לייצר היה שכירת כ-40 שאטלים קצרים לתחנת השלום (עזריאלי), שגם היא תחנה עמוסה ממילא. אנחנו מודעים לצרה, אבל אין יכולת שלא לסגור את הקו. נכחתי בתחנה הזאת כל הזמן ולאחר השעה 12:00 זה השתחרר, וביתר הימים היה כבר בסדר גמור. תופעה כזו נכונה גם לכבישים שנסגרים לתנועה. בימים ראשון ושני זה תמיד קשה יותר, ואחר כך התנועה כבר לומדת וזורמת".



ומה לגבי אלה שטענו כי לא ראו?



"אני דוחה את הביקורת הזאת מכל וכל. יש לנו תיעוד מלא להודעות שלנו בעיתונות הכתובה ובאלקטרונית, פירסמנו גם באתר שלנו, דיווחנו בחדשות ואפילו חילקנו מנשרים ביד לעולים ויורדים בתחנות הרכבת. מה עוד ניתן לעשות?"



כיצד מתמודדת הרכבת עם הפגיעה התכופה בשירות לציבור באחרונה?



"לפני כל סגירה אנו בוחנים את המענה שיינתן לנוסעים תוך כדי. זה יכול להיות פניות לחברות ההסעה כדי להביא שאטלים או לתגבר אוטובוסים סביב. אלה לא פתרונות מושלמים שנותנים מענה מוחלט, כי רכבת מסיעה 800 נוסעים, שממלאים 40 אוטובוסים. אנחנו מפרסמים בעיתונות מודעות שבהן אנו מבקשים מן הציבור שלא חייב לעשות שימוש ברכבת לדחות את עיסוקיו או למצוא פתרונות אחרים. מנסים גם לצמצם את הסגירות, וגם ליידע את הציבור מראש כך שייערך בהתאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully