וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת אופנה אמריקאית תשכור שטח מלבייב בכיכר טיימס

מאת מיכאל רוכוורגר

23.12.2010 / 6:48

אפ"י ארה"ב דיווחה על הסכם שכירות בבניין הניו יורק טיימס הממוקם בכיכר טיימס, שיגדיל את תפוסת השכירות במתחם ל-70%



>> חברת אפ"י ארה"ב שבשליטת אפריקה ישראל של לב לבייב, דיווחה אתמול כי חתמה על הסכם להשכרת 2,545 מ"ר בבניין "ניו יורק טיימס" (טיימס סקוור) לרשת האופנה האמריקאית דאפיס (duffys). אפריקה ישראל מציינת כי השכירות במתחם הקמעוני של הבניין תגדל ל-70%.



תמיר קזז, מ"מ מנכ"ל אפ"י ארה"ב במקומו של ריצ'רד מארין, שעזב לפני כמה שבועות, ציין כי "באחרונה נרשמו ביקושים גבוהים לשטחים קמעוניים נרחבים בבניין טיימס סקוור. חנויות הבניין פונות לרחוב ה-44, שבו קיימת תנועה ערה של הולכי רגל".

קזז אמר עוד כי "כניסתה של רשת דאפיס תואמת את תמהיל לקוחות הבניין. יותר מ-37 מיליון איש מבקרים מדי שנה בטיימס סקוור. אנחנו משוכנעים כי דאפיס תרשום הצלחה בבניין ומצפים לדווח על עסקות נוספות בקרוב".



הסכם זה מצטרף לשתי עסקות חיוביות של אפריקה השבוע. עסקה אחת היא של החברה הבת אפריקה מגורים, שרכשה יחד עם תדהר קרקע להקמת 1,000 יחידות דיור בראש העין. עסקה שנייה היא של חברה בת נוספת, נגב קרמיקה, שדיווחה שלשום על רכישה צפויה של שתי חברות בנות של ח.ג.י.י. לפי הערכות, שילמה החברה בעבור שתי חברות 50 מיליון שקל.



השטח ששכרה רשת דאפיס ממוקם בקומת הכניסה והקומות התחתונות של מתחם הבידור, הקמעונות והמסעדות המתנוסס לגובה של ארבע קומות. החנות שדאפיס שכרה צפויה להיפתח בסתיו 2011.



בניין "ניו יורק טיימס" מתנשא לגובה של 16 קומות ומשתרע על פני שטח של 77 אלף מ"ר המיועדים להשכרה. אפריקה רכשה את הבניין בתחילת 2007 מ-tishman speyer development תמורת 525 מיליון דולר, שלוש שנים בלבד לאחר שטישמן רכשה את הבניין ב-175 מיליון דולר.



לאחר רכישתו, נטלה אפריקה ישראל מידי סינדיקט הבנקים, בראשות קרדיט סוויס, הלוואה של 711 מיליון דולר, שהיתה אמורה לסייע לה בשיפוצים נרחבים בבניין. בנוסף, השקיעה אפריקה 80 מיליון דולר מהונה העצמי.



מהדו"חות של אפריקה לסוף ספטמבר 2010 עולה כי מצבה של אפ"י ארה"ב השתפר והחברה עברה מגירעון בהון העצמי להון עצמי חיובי (כולל הלוואות בעלים) של 152 מיליון דולר. באפריקה מקווים כי ההתאוששות בארה"ב תסייע להשבחת הנכסים שנותרו לה בניו יורק, מיאמי ומקומות נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully