וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי ורמוס בדרך לקראת כתב אישום

אתי אפללו ואסא ששון

23.12.2010 / 8:30

גיבוש חומר החקירה נגד המנכ"ל היוצא של בית ההשקעות פסגות נמצא בשלב האחרון וכעת ממתינים לסיום שביתת הפרקליטים כדי להזמינו לשימוע, בטרם הגשת כתב אישום

מקורות המקורבים לחקירה בעניינו של מנכ"ל בית ההשקעות פסגות היוצא, רועי ורמוס, אומרים כי גיבוש חומר החקירה נגדו נמצא בשלבים האחרונים. לפי הערכותיהם, כבר בשבועות הקרובים לאחר סיום שביתת הפרקליטים יוזמן ורמוס לשימוע וזאת בטרם הגשת כתב אישום.

ככל הידוע, יזומנו לשימוע גם המעורבים האחרים בפרשה, בהם דוד אדרי ושרון בן דוד, לפני הגשת כתב אישום נגדם.

הגשת כתב האישום נגד ורמוס לא היתה האופציה המועדפת ברשות, שערכה הבחנה בין חומרת מעשיהם של אדרי ובן דוד כמבצעי העברות לכאורה, לבין חומרת האחריות של ורמוס ושי ירון, מנכ"ל פסגות ניירות ערך. ככל הידוע, ניסתה הרשות להציע לוורמוס פשרה שתמנע את הגשת כתב האישום. פרטי ההסדר היו הודאה בעובדות ללא הודאה באשמה, שנתיים הרחקה מהמקצוע, עבודות לתועלת הציבור וקנס. הצעת הרשות נדחתה בידי ורמוס. ברשות מעריכים כי סיכויי ההצלחה בתיק גבוהים, מאחר שברשותם נמצאות הקלטות שמחזקות את הראיות שבידיהם.

זה לא ההליך היחיד שבו החליט ורמוס לא להיכנע לתכתיבי הרגולטורים. לאחר שבסוף אוקטובר החליט פרקליט המדינה, משה לדור, לסגור את תיק החקירה נגד קבוצת פסגות בכפוף לתשלום של 150 מיליון שקל וסיום כהונתם של מנהלים בקבוצה, ובהם ורמוס, הוא עתר לבג"ץ נגד פיטוריו. בסופו של דבר לא נעתר בג"ץ לבקשתו של ורמוס לעצור את פיטוריו.

מיועץ התקשורת של רועי ורמוס נמסר בתגובה: "עד רגע זה לא קיבלנו כל הזמנה לשימוע בעניינו של רועי ורמוס. לא ברור לנו מי עומד מאחורי המידע. יש לזכור כי הזמנה לשימוע, אם וכאשר תגיע, אין בה לקבוע דבר לגבי כתב אישום. בעניין ההקלטות, הדברים אינם ראויים לתגובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully