וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייצור הכבאיות הופסק: העובדים לא מקבלים שכר

עובדי מפעל "התכוף" בנצרת עילית, המייצר רכבי כיבוי אש, סגרו את שערי המפעל עד לקבלת שכרם במלואו. החשש הוא כי המקום נמצא בסכנת סגירה בשל החובות הרבים שצבר

כ-100 עובדי מפעל "התכוף" לייצור רכבי כיבוי אש, רכבים ממוגנים, מתדלקות ומתדלקות מטוסים ומכולות לטיהור אב"כ בנצרת עילית, ממשיכים הבוקר (חמישי) במאבקם מול הנהלת המפעל, וסגרו את שערי המקום – עד לקבלת שכרם במלואו. לטענת העובדים, לא התקבלו משכורות מזה כחודש וחצי, וההנהלה לא הפרישה להם את כספי הפנסיה בחצי השנה האחרונה.

מחאות העובדים החלו אתמול, אז סגרו העובדים את המפעל והפגינו כנגד ההנהלה, שהסכימה בתוצאה מכך להעניק 2,000 שקל מקדמה לשכר, אך העובדים ממשיכים להמתין לשכרם המלא.

המפעל, המייצר ומשפץ כבאיות, מיכליות, ורכבי חילוץ למערכת הביטחון בישראל ואף למדינות שונות, נקלע לחובות בסך של כ- 140 מיליון שקל וככל הנראה נמצא בסכנת סגירה באם לא ימצא הסדר מול ההנהלה. לטענת העובדים, החובות נבעו מהשקעה לא נכונה של כספים וניהול לא תקין.

יו"ר מרחב עמקים צפון בהסתדרות, לאון פרץ אמר בעקבות התפתחות המאבק כי "אי תשלום שכר ותנאים סוציאליים לעובדים הוא איתות לקראת סגירת המפעל. סגירת המפעל תהווה מכה קשה לכ-100 העובדים שכולם תושבי האזור אשר יתקשו למצוא מקום עבודה חלופי. אך מעבר לזה, מדובר במפעל חיוני המייצר רכבים ממוגנים וכבאיות למערכת הביטחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully