וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמח המרמן מצטרפת לפרויקט שוק בצלאל ב–50 מיליון שקל

רנית נחום-הלוי

23.12.2010 / 12:44

על פי הסכם עם חברת אלעד ישראל מגורים, שבבעלות יצחק תשובה, החברה תהיה שותפה ב–50% מהפרויקט בתל אביב



חברת אלעד ישראל מגורים, זרוע המגורים של איש העסקים יצחק תשובה, חתמה על הסכם עם חברת הבנייה צמח המרמן כשותפה ב–50% בפרויקט מתחם שוק בצלאל בתל אביב בתמורה לכ–50 מיליון שקל.
שוק בצלאל הוא מתחם מסחרי במרכז תל אביב, שמשתרע על שטח של כ–16 דונם, בין הרחובות קינג ג'ורג', בצלאל, בית לחם, טשרניחובסקי ומכבי. השוק הוקם בשנות ה–20. קבוצת אלעד מגורים ‏(לשעבר דנקנר השקעות‏) רכשה את הקרקע תמורת 6 מיליון דולר במכרז של העירייה ב-2005.







לפי תוכנית בניין עיר ישנה, ניתן היה לבנות במקום מגדל של עד 16 קומות עם כ-120 דירות. ואולם, מהלך שהוביל חבר המועצה פאר ויסנר להקטנת הדירות וצמצום היקף הבנייה, הגדיל את מספר הדירות שניתן לבנות בפרויקט ל–160 דירות בנות 2.5-3 חדרים במבנים של 7-8 קומות.



את העסקה שהתגבשה בין צמח המרמן לאלעד מגורים ליווה משרד עו"ד פישר בכר חן, עו"ד אייל בןמזקן ועו"ד דורון אלמוג. בעסקה הזו מרחיבה צמח המרמן את פעילותה בתל אביב. כיום פועלת החברה בכ-23 פרויקטים ברחבי המדינה, ובהם פרויקט "ווייט סיטי" בשכונת נווה צדק בתל אביב.



אלעד מגורים, לעומת זאת, נמצאת בימים אלה במהלך למיזוג עם החברה הציבורית תמיר פישמן נדל"ן, כשלב להרחבת פעילות הבנייה למגורים שלה בישראל. החברה מקדמת כיום פרויקט בנייה בשכונת בבלי בתל אביב וסמוך לפארק דרום בתל אביב.



מנכ"ל אלעד ישראל מגורים, רונן יפו, מסר בתגובה: "בחרנו את צמח המרמן כשותפה כי אנו רואים בה חברה מנוסה ומקצועית לפרויקט ייחודי בלב תל אביב".



בפרויקט יימכרו דירות קטנות של 2.5-3 חדרים במחיר של 2-3 מיליון שקל. כמו כן החברה תמכור דירות גדולות של 5 חדרים בסכום של כ-5 מיליון שקל. הפרויקט יכלול גם 2,000 מ"ר לשטחי מסחר וחניון פרטי וציבורי.

בנוסף, חברת אלעד מכרה בנהריה לחברת רסקו מקבוצת ישרס את מלוא האחזקות בפרויקט מגורים בנהריה, תמורת כ-6.2 מיליון שקל. מדובר בקרקע בשטח של 5.8 דונם, שעליה עתיד להיבנות פרויקט מגורים בהיקף של 112 יחידות דיור, בארבעה בניינים בשכונת עין שרה הממוקמת מול הטיילת החדשה בנהריה, מול חוף הים.



רסקו תחל לשווק את הפרויקט במהלך מארס 2011, והוא יכלול דירות 4.5 חדרים, דירות גן ודירות לופט ייחודיות עם מרפסות גדולות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully