וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקום תספק את תקשורת הסלולר לבטר פלייס

אמיתי זיו

23.12.2010 / 14:36

החוזה מוערך בכ–25 מיליון שקל. תשתית התקשורת תתבסס על טכנולוגיית הדור ה-3 של סלקום ועל סיבים אופטיים



היום ‏צפוי להיחתם ההסכם הסופי בין חברת בטר פלייס לסלקום בנושא תשתית התקשורת הסלולרית למיזם המכוניות החשמליות של שי אגסי. ההסכם הוא לארבע שנים, עם אופציה להארכה ובשווי כספי המוערך ב–25 מיליון שקל.



מיזם בטר פלייס הוא עתיר מערכות תקשורת. המכונית החשמלית מצוידת בסוללה שמספקת לה את מקור הכוח. בעת החנייה המכונית מתחברת לעמוד טעינה שנמצא בחניון הבית או במקום העבודה. במקרה שבו סוללת הרכב מתרוקנת בזמן הנסיעה, יש להכניסו לתחנה להחלפת סוללה.



בכל מכונית ישנו מחשב מצויד במערכת הפעלה בשם autoos. המחשב מתקשר באופן רציף עם מוקד החברה, עם עמודי הטעינה ועם התחנות להחלפת הסוללה, ומשדר לנהג נתונים על מצב הסוללה, מצב הכבישים, ומיקומי התחנות הקרובות אליו. בנוסף המחשב מספק שירותי מולטימדיה וערך
מוסף לנוסעים.



סלקום תספק את כלל שירותי התקשורת למיזם, בהסכם שמוערך במאות אלפי כרטיסי sim. התקשורת תתבסס בחלקה על רשת הדור השלישי של סלקום ובחלקה על תשתית הסיבים האופטיים הקרקעית של סלקום, הפרושה בחלקים גדולים מהמדינה.



בעבר פורסם כי בטר פלייס חתמה חוזה עם רנו לרכישת 100 אלף מכוניות חשמליות עד סוף 2015, לטובת השוק הדני והישראלי. יש להניח שעל כבישי ישראל יעלו כ–60 אלף מכוניות כתוצאה מהסכם זה. החוזה שחתמה החברה עם סלקום אינו ענק מבחינה כספית, אך הוא חשוב הן בגלל היוקרה שבו והן משום שיש למיזם פוטנציאל צמיחה גדול. סלקום ובטר פלייס אישרו כי בימים אלה נחתם הסכם בין החברות. מטעם בטר פלייס יחתום על המסמך מנכ"ל החברה בישראל, משה קפלינסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully