וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורקוויל בוחנת השקעה בחברות לחיפושי גז ונפט וחברות ביומד

יעל פטר

23.12.2010 / 17:28

קרן יורקוויל העולמית יייעדה כ-200 מיליון דולר להשקעה בחברות הישראליות בשנה הבאה



קרן ההשקעות הזרה, יורקוויל, בדרך להצטרף למשקיעים כמו נוחי דנקנר, צחי סולטן, עופר נמרודי ואחרים בכדי לנסות ולחפש את מזלה בתחום חיפושי הגז והנפט. בימים אלה הקרן בוחנת מספר עסקות לקראת השקעות אפשריות בחברות בענף עתיר סיכון זה וכן בחברות בתחום הביומד. שמוליק ינאי, יו"ר יורקוויל ישראל אמר היום כי, "קרן יורקוויל העולמית ייעדה כ-200 מיליון דולר להשקעה בחברות בישראל, ואם נצליח למצוא שיטה, נשקיע בתחום האנרגיה והנפט. מניות הגז והנפט מרכזות כ-50% מנפח המסחר ולכן תחום זה מושך את יורקוויל. אנו מנהלים כעת משא ומתן מתקדם עם 2 חברות ביוטק ישראליות, כאשר אחת מהן תחתם בינואר". יורקוויל מנהלת משא ומתן עם הרשויות במטרה למצוא דרך להשקיע בחברות הנפט והגז שלא יכולות לבצע הקצאות לא אחידות.



הקרן ביצעה במהלך השנים האחרונות מספר עסקות השקעה, וביניהן העמידה לרשות 60 מיליון דולר, עם חתמה על השקעה בסך 10 מיליון דולר. כמו כן, השקיעה החברה 17 מיליון דולר בחברת הנדל"ן פנגאיה ו-15 מיליון דולר בחברת הביומד , ועוד מספר חברות.



אמש אירגנה יורקוויל מסיבה בלופט בחוף הצוק. מלבד נציגי החברות איתם ביצעה יורקוויל בעבר עסקות, ניתן היה למצוא גם מספר חברות איתם מנהלת החברה מגעים לעסקות עתידיות, וביניהן מספר חברות ביומד וחברות אנרגיה לחיפושי גז ונפט.



בין הנואמים באירוע היה יצחק קאול, שעד לפני כחודש כיהן כיו"ר דירקטוריון המסלול האקדמי במכללה למנהל, ומילא במהלך עשרות השנים האחרונות שורה של תפקידי מפתח בשוק הישראלי. אורח נוסף היה ווינה קוי, סמנכ"ל בכיר ביורקוויל העולמית שאמר כי "מאז ומתמיד ישראל נחשבה למובילה עולמית בהמצאות ותגליות חשובות בתחומי טכנולוגיה, בריאות, מדע, ביטחון, אנרגיה ופיתוח נדל"ן. יורקוויל ראתה הזדמנות באזור. אנו מאמינים כי מחזור הכלכלה החיובי ימשיך לשגשג בישראל למשך זמן רב. אנו שמחים לקחת חלק בכך".



הגופים המוסדיים אף הם הפגינו נוכחות, כאשר אל האירוע הגיעו נציגים בכירים מגופים זרים כמו דויטשה בנק ואי.בי.אי, וגופים מקומיים כמו מגדל, וטיטאן. כמו כן פקדו את האירוע מספר נציגים מגופי חיתום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully