וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנייה ירוקה ואופציה לצימרים

רנית נחום-הלוי

24.12.2010 / 7:12

בתנועה



שמות: תומר פרטוק (39), נגר אמן, נשוי+4; דורון טמיר (39), בנאי, נשוי+2; שלומי לוי (45), איש שיווק, נשוי+3

איזו דירה אתם מוכרים? "אנחנו מוכרים בית צמוד קרקע ברחוב החולה ביישוב יסוד המעלה. הבית בשטח של כ-175 מ"ר בנוי על קרקע בשטח של דונם, ומוקף בדק של 150 מ"ר מעץ אירוקו. יש אפשרות להרחיב את הבית בכ-160 מ"ר בנוי או להקים שני צימרים (לפי 33% זכויות בנייה למגרש).



"הבית חדש לגמרי, וכולל בסך הכל חמישה חדרים - יחידת הורים גדולה ושלושה חדרי שינה מרווחים, פינת עבודה, סלון ומטבח. המפרט מושקע וכולל רצפה בנויה מעץ טיק, חלונות מעץ מהגוני בשילוב אלומיניום, דלתות מעץ מלא, גופי תאורה בעבודת יד ומיזוג בכל הבית.



"הקירות והגג תוכננו בחשיבה ירוקה, לבידוד ואיטום מירביים וחיסכון באנרגיה. מערכות המים מופרדות למים אפורים ושחורים, וקיר מסך דרומי מזכוכית מאפשר חדירת קרני שמש בחורף, לחימום ותאורה.



"בגינה ארבעה עצי פקאן ענקיים בני 40 שנה, מסלעות, צמחי תבלין רבים, גפנים, קני סוכר, קנים, עץ תות ועצי נוי נוספים. כמו כן יש מדשאה ומערכת השקיה ממוחשבת".



מדוע בניתם את הבית ביחד? "אנחנו חברים בקיבוץ חוקוק, גרים בשכירות ועוסקים במקצועות הבנייה, תחום העץ והבנייה הירוקה. מלכתחילה חשבנו לבנות וילת אירוח להשכרה לפי לילה, אך בשל עלויות הבנייה הגבוהות הבנו שהיוזמה שלנו לא כלכלית והחלטנו להעמיד את הבית למכירה".



היישוב: "יסוד המעלה היא מושבה ותיקה ומבוססת בדרום עמק החולה, המוקפת במטעים ושדות ומאופיינת בבתים צמודי קרקע, רובם על שטח של דונם. ביישוב מתגוררים כ-2,000 תושבים, ויש בו גני ילדים, בית ספר יסודי, בריכה, דואר ומינימרקט. בצמוד ליישוב זורם הירדן, שמורת החולה קרובה מאוד ובמרחק 10 דקות נסיעה נמצאת ראש פינה, שם ניתן לקבל את כל השירותים הציבוריים והמסחריים הנדרשים. בנוסף, תושבי האזור מקבלים הנחה של 13% במס הכנסה".



תחבורה ומדד הפקקים: אין פקקים בכלל - הנסיעה לראש פינה נמשכת כ-10 דקות".



מחיר מבוקש: 2.6 מיליון שקל



איך קבעתם את המחיר? "לפי מחירים של נכסים בסביבה, תוך התחשבות באלמנטים הייחודיים בבית".



למי מתאים הנכס? "הנכס מתאים למי שמעוניין לעבור לפינה שקטה וקסומה בצפון, ולגור בבית מיוחד ויוצא דופן שמכיל אלמנטים רבים שלא ימצא בשום בית אחר".



כמה זמן אתם מציעים את הבית ואיך? "עדיין לא פירסמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully