וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורדה אלשיך נבחרה לקדנציה שנייה כיו"ר נציגות השופטים

שני מזרחי

24.12.2010 / 12:27

שופטת המחוזי תכהן בראשות הנציגות 4 שנים נוספות; ניצחה את יוסי שפירא ברוב של 24 קולות מול 15



שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב, ורדה אלשיך, נבחרה הבוקר לקדנציה שנייה בתפקיד יו"ר נציגות השופטים הארצית. אלשיך תכהן בקדנציה נוספת בת 4 שנים, לאחר שזכתה ב-24 קולות של חברי הנציגות מול יריבה, שופט בית המשפט המחוזי בירושלים יוסי שפירא, שקיבל 15 קולות.



טרם ההצבעה הציגו שפירא ואלשיך, ששמרו את הצגת מועמדותם עד לרגע האחרון, את ה"אני מאמין" שלהם. אלשיך ציינה כי יש צורך להמשיך את הפעילות בנושא הפנסיה של השופטים החדשים וכי תיאבק על שמירת הצמדת השכר לשכר הממוצע במשק. שפירא הסביר לשופטים שיש לדאוג לשופטי השלום שהם הבסיס של המערכת.



השניים החליפו ביניהם מילים קשות באשר לאי-עשייה במשך ארבע השנים האחרונות. אלשיך אמרה כי במשך 4 שנים, בהיותו חבר נציגות, לא עשה דבר והתעורר לאחרונה עם הצגת מועמדותו. שפירא שיבח את פעילותה אך ציין כי דרוש שינוי בנציגות.



בתום הצגת עמדותיהם ניגשו 39 חברי הנציגות להצביע באופן חשאי. אלשיך כאמור, השיגה 24 קולות מתוך בעוד שפירא השיג 15 קולות.



נציגות השופטים כוללת נציגים מכל מחוזות השיפוט. שופטים ותיקים וחדשים הפועלים בוועדות השונות. הנציגות היא הגוף המייצג את האינטרסים והצרכים של השופטים מול גורמים שונים בתוך המערכת כגון הנהלת בתי המשפט ונשיאי בתי המשפט. כמו כן מביעה הנציגות את עמדתה בפורומים שונים דוגמת שר המשפטים בנוגע לתנאי העסקתם של השופטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully