וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקושים של 1.4 מיליארד שקל לאיגרות החוב של שופרסל

ליאור זנו

24.12.2010 / 12:38

החברה קיבלה התחייבות לרכישת אג"ח בהיקף 808 מיליון שקל ממוסדיים - במחירי השוק



יום לאחר הורדת דירוג מעלות, הודיעה אמש כי גייסה 808 מיליון שקל ממשקיעים מוסדיים, במסגרת היערכותה להרחבת סדרות אג"ח ב' ו-ג'. זאת, לאחר שקיבלה ביקושים של 1.4 מיליארד שקל ממשקיעים מוסדיים. המחיר המינימלי שנקבע במכרזים עמד על מחירי השוק של האיגרות.



זוהי חברה שנייה מקבוצת אי.די.בי של נוחי דנקנר שמגייסת חובות בשבועות האחרונים, לאחר ש גייסה 512 מיליון שקל להרחבת שתי סדרות חוב. השבוע הודיעה חברת הדירוג מעלות כי היא מורידה את דירוג האג"ח של שופרסל ל-aa- מ-aa.



כדי להנפיק את שתי סדרות החוב החדשות, תגיש החברה הצעת מדף לציבור, ותבצע שני מכרזים, במסגרתם ייקבעו תנאי הניירות. ההנפקה עדיין כפופה לאישור דירקטוריון החברה והבורסה בת"א. על פי הודעת החברה, טרם נקבע מועד ההצעה לציבור והיקפה, ואין כל ודאות באשר לביצועה.



איגרות החוב מסדרה ב' נסחרות במח"מ של 5.4 שנים ונושאות תשואה ברוטו של 2.65%. במסגרת המכרז המקדים לאיגרות החוב מסדרה ב' הוגשו על ידי משקיעים מוסדיים התחייבויות מוקדמות בהיקף של 863 מיליון שקל. מתוכן, קיבלה החברה התחייבויות מוקדמות בהיקף של 424 מיליון שקל במחיר מינימלי של 1.386 שקל לאיגרת - מחיר השוק בו היא נסחרת.



איגרות החוב מסדרה ג' נסחרות במח"מ של 2.76 שנים ונושאות תשואה ברוטו של 4.4%. במסגרת המכרז המקדים לאיגרות החוב מסדרה ג' הוגשו על ידי משקיעים מוסדיים התחייבויות מוקדמות בהיקף של 522 מיליון שקל. מתוכן, קיבלה החברה התחייבויות מוקדמות בהיקף של 384 מיליון שקל במחיר מינימלי של 1.074 שקל לאיגרת - גם הוא במחיר השוק בו היא נסחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully