וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טדי שגיא קנה את הווילה היקרה בארץ מזכי רכיב ב-40 מיליון דולר

אריק מירובסקי

24.12.2010 / 13:38

רכיב דרש בתחילה 50 מיליון דולר, אולם התפשר; הווילה מכילה מקלט אטומי בגודל של דירת מגורים



הווילה היקרה בארץ שוברת שוב שיא. 5 שנים לאחר שרכשו אותה, ויויאן וזכי רכיב מבעלי מעריב מכרו את הווילה שלהם ברחוב גלי תכלת בהרצליה לאיש העסקים טדי שגיא בסכום המוערך ב-40 מיליון דולר (כ-145 מיליון שקל). מדובר על וילה הכוללת 1,000 מ"ר בנוי על מגרש ענק במונחים של הרצליה פיתוח - יותר מ-4 דונם, ששטחה הבנוי יותר מ-1,000 מ"ר.



ל-themarker נודע, כי שגיא, בעליה של חברת ההימורים המקוונים פלייטק, חיפש בחודשים האחרונים בית באזור, ואולם הגביל את התמורה כספית אותה היה מוכן לשלם על הנכסים ל-20 מיליון דולר בלבד; משפחת רכיב דרשה על הנכס 50 מיליון דולר. שני הצדדים נאלצו להתפשר בסופו של דבר.



מדובר בווילה עם היסטוריה של ממש - עד לשנות ה-90 היה מוקם בה בית ישן בבעלות אהרון ריינולד. במכירה פומבית שנערכה על המגרש ב-1994 זכה המיליארדר האוסטרי-יהודי מרטין שלאף, שהציע 7 מיליון דולר וגבר על שלדון אדלסון, שהציע 6.95 מיליון דולר. שלאף הרס את הבית הישן והקים עליו וילה מפוארת ביותר מ-10 מיליון דולר. בתחילת 2005 רכשו בני הזוג רכיב את הווילה משלאף בכ-24 מיליון דולר.



בווילה יש, בין היתר, מקלט אטומי שגדול מדירת מגורים, מעלית פנימית שמובילה מהמצוק לחוף הים ועוד. רמות הגימור שלה הן היוקרתיות ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully