וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינוק של 15% במכירות באינטרנט בעונת החגים בארה"ב

ניו יורק טיימס

24.12.2010 / 17:48

שיעור הצמיחה גבוה כמעט פי 5 מהמכירות בחנויות, אך המכירות ברשת עדיין מהוות אחוזים בודדים מסך המכירות



היקף הקניות באינטרנט בעונת החגים הנוכחית בארה"ב גדל ביותר מ-15% לפי נתונים שפורסמו אתמול, אשר שבו ואישרו כי הולכת וגוברת חשיבותו של המסחר המקוון בעונת הקניות העמוסה ביותר של השנה.



היקף המכירות של קמעוניות מקוונת בין ה-31 באוקטובר ל-23 בדצמבר הסתכם ב-36.4 מיליארד דולר, לעומת 31.5 מיליארד דולר בתקופה המקבילה בשנה הקודמת, לפי נתוני mastercard advisors spendingpulse.



שיעור הצמיחה בקניות באינטרנט צפוי להיות גבוה יותר מהצמיחה במכירות חנויות רגילות בחג המולד, אולם הקניות ברשת עדיין מהוות רק אחוז קטן מכלל המכירות. איגוד הקמעונאיות הלאומי בארה"ב (nrf) העריך בשבוע שעבר כי המכירות בחנויות הקמעוניות צפויות לצמוח ב-3.3% בחודשים נובמבר ודצמבר לעומת התקופה המקבילה בשנה הקודמת, ולהסתכם ב-451.4 מיליארד דולר. בשנה שעברה נרשמה צמיחה של 2.3% במכירות.



מכירות של מוצרי הלבשה היו אחראיות על חלק ניכר מהצמיחה במכירות ברשת, לפי spendingpulse. מכירות מוצרי הלבשה באינטרנט הסתכמו ב-7.3 מיליארד דולר מאז ה-31 באוקטובר, זינוק של 25.7% לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה. מכירות מוצרי הלבשה היוו 18.9% מכלל המכירות באינטרנט בעונת החגים הנוכחית, לעומת 16.9% בשנה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully