וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החדשנות שלנו היא משהו שהעולם מבקש"

אבי בר-אלי

26.12.2010 / 7:03



>> "הקשר עם ge התחיל לפני שנתיים בפגישות היכרות. לאחר תהליך הבשלה, רצו שאפתח את הממשק שבין הטכנולוגיה ליישום בפועל, כפי שעשיתי במקורות - ולפני כשלושה חודשים חתמנו על הסכם עקרונות בפילדלפיה", מספר מנכ"ל כינרות, אסף ברנע.

"השילוב של יזמות ישראלית וחדשנות טכנולוגית מגיע עכשיו למים, וזה מצא חן בעיניהם. הצעתי ל-ge להפוך את המודל: להביא ידע אמריקאי לישראל. יש להם המון פטנטים, ולא בכולם הם עושים שימוש - כאשר לנו זה יכול להיות קלאסי. אנחנו חזקים בסטארט-אפים, במיוחד בנישות רב-תחומיות שמשלבות תוכנה. כך, אם תיקח את היכולות הרב תחומיות שלנו ואת יזמות ההזנק - תוכל לייבא פטנטים לישראל, במקום שישכבו על המדף 12 שנה ולא יוציאו את הידע החוצה".



מה חשוב ל-ge בשיתוף הפעולה?



"לא הגדירו לנו תחום מסוים, כי הם אוהבים את הרב-גוניות שלנו. זה הרי הסלוגן של כינרות. יש לנו חברות שעוסקות בתחומים כמו ניטור נזילות בצנרת תת-קרקעית, דרך זיהוי חיידקים בתוך דקות ועד טכנולוגיות לחיסכון בצריכת החשמל במתקני טיהור שפכים. החדשנות הזו היא משהו שהעולם מבקש. לא הכל חייב להיות פורץ דרך, כמו למשל חברה אצלנו שעוסקת במד זרימה דיגיטלי. המים נוגעים כמעט בכל תחום של החיים שלנו, ולכן אנו פתוחים לכל פתרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully