וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרוטרום רוכשת את פעילות הטעמים הלא מתוקים של ריבר הנורווגית ב-4.2 מיליון דולר

ואדים סבידרסקי

26.12.2010 / 10:29

אורי יהודאי: "אנו ממשיכים ברכישות אסטרטגיות להגיע ליעד של מילארד דולר ב-4 השנים הבאות"



חברת , יצרנית חומרי טעם וריח לתעשיית המזון, חתמה על הסכם לרכישת פעילות industrial savory rieber, כולל הרכוש הקבוע מקבוצת המזון הנורווגיתasa rieber & søn. ריבר הינה יצרנית הטעמים הלא מתוקים savory, הכוללים תמציות טעם, תערובות תבלינים וחומרי גלם פונקציונאליים לתעשיית המזון, עם דגש על תחום הבשר והדגים המעובדים ומזון הנוחות. תמורת הפעילות, תשלם פרוטרום כ-4.2 מיליון דולר ממקורותיה העצמיים.



בחברה מציינים כי מחזור המכירות של ריבר צפוי להסתכם בשנת 2010 בכ-6.3 מליון דולר. כמו כן, המהלך כפופה לאישור רשות התחרות הנורווגית, אשר להערכת החברה צפוי להתקבל בתוך מספר שבועות.



לדברי אורי יהודאי, נשיא ומנהל העסקים הראשי של קבוצת פרוטרום, "רכישת ריבר ממשיכה את יישום אסטרטגיית הצמיחה ואת מימוש חזונה של החברה. הרכישה הזו מחזקת הן את היכולות הטכנולוגיות ואת סל המוצרים שמציעה פרוטרום ללקוחותיה בעולם בתחום הטעמים הלא מתוקים והמוצרים הפונקציונאליים, והן את בסיס הלקוחות הגלובלי הרחב שלה על ידי כניסה משמעותית יותר לשוק הסקנדינבי".







יהודאי הוסיף כי "שוק טעמי ה-savory העולמי צומח עקב העלייה ברמת ובאורח החיים והשינויים בהרגלי הצריכה, המביאים לגידול בביקוש למזון מעובד ולמזון נוחות (convenience food). פרוטרום רואה בתחום טעמי ה-savory מנוע צמיחה אסטרטגי חשוב עבורה ומשקיעה רבות בפיתוח מוצרים חדשניים וייחודיים, בעלי ערך מוסף גבוה, באתריה בכל העולם. רכישת ריבר, בהמשך לרכישת פעילות ה-savory של כריסטיאן האנסן, גוורצמולר ונסה היא צעד נוסף בפיתוח וחיזוק פעילות טעמי ה-savory של פרוטרום, ובכוונתנו להמשיך ולהשקיע בהרחבה מהותית של פעילותנו בתחום חשוב זה בארצות נוספות בעולם".



יהודאי חזר שוב על תוכניתו האסטרטגית: "אנו ממשיכים ופועלים לביצוע רכישות אסטרטגיות וליישום את אסטרטגיית הצמיחה, המשלבת צמיחה פנימית רווחית ורכישות, שיחד יאפשרו לנו להשיג את יעדנו, ולהכפיל שוב את מחזור המכירות של פרוטרום ב-4 השנים הבאות, לכמליארד דולר. מבנה ההון האיתן, היקף החוב הנמוך ותזרים המזומנים החזק שאנו משיגים יחד עם גיבוי בנקאי, יאפשרו לנו המשך ביצוע רכישות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully