וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייבוי ממשיכה להתרחב באסיה: תפתח את "אחוזת פלייבוי" במקאו ב-2012

סוכנויות הידיעות

26.12.2010 / 11:14

בחודש שעבר פתחה חברת הבידור למבוגרים את המועדון הראשון שלה במקאו על גג מלון סנדס של אדלסון



חברת הבידור למבוגרים פלייבוי, אשר פתחה בחודש שעבר מועדון ראשון בחצי האי מקאו, מתכננת לפתוח בו אחוזת פלייבוי ב-2012, כך דיווחה סוכנות הידיעות אי-פי. פלייבוי, שנוסדה ב-1953 על ידי יו הפנר, תפתח את האחוזה במושבה הפורטוגזית בדרום סין, כחלק ממאמציה להתרחב באסיה, האזור בעל הצמיחה הכלכלית המהירה בעולם כיום.



"אסיה הוא השוק הגדול ובעל הצמיחה המהירה ביותר שלנו, ומן הסתם יש לו משיכה רבה", אמר מנכ"ל פלייבוי, סקוט פלנדרס. "אני חושב שאנחנו אפילו יותר פופולריים באסיה מכפי שאנחנו בארה"ב. אנחנו יותר כמו מותג אופנה. משהו כמו לואי ויטון".



לדברי פלנדרס, פלייבוי ניסתה זמן רב לפתוח מועדון במקאו, עד שהגיעה לעסקה עם סנדס צ'יינה, השייכת ללאס וגאס סנדס של המיליארדר היהודי שלדון אדלסון. המועדון של פלייבוי, המשתרע על שטח של 1,115 מ"ר, נפתח על גג המלון-קזינו סנדס, ועובדות בו 18 "שפנפנות" מארה"ב, אוסטרליה, אסטוניה, הונג קונג ומקאו, אשר מגישות משקאות ומשוחחות עם האורחים.



המועדון נועד למשוך בעיקר סינים עשירים אשר מגיעים למקאו, המקום היחיד בסין שבו הימורים מותרים על פי חוק. האחוזה של פלייבוי צפויה להיפתח במתחם אחר של סנדס, ותשתרע על שטח של 2,800 מ"ר.



מגזין "פלייבוי", אשר נאסר על ידי הצנזורה בסין, התקשה בשנים האחרונות לעמוד בתחרות מצד האינטרנט, ואיבד קוראים ומפרסמים. חברת פלייבוי, שלא רשמה רווח מאז הרבעון השלישי של 2007, דיווחה בחודש שעבר כי הפסדיה התרחבו ברבעון השלישי של 2010 ל-27.4 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully