וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברות הליסינג פאסיפיק ומשק רכב ימוזגו - משקי הקיבוצים יחזיקו ב-40% מהחברה המאוחדת

דניאל שמיל

26.12.2010 / 14:45

קבוצת קרסו הגיעה להסכם עם משקי הקיבוצים, והעסקה קיבלה את אישור הממונה על ההגבלים העסקיים



המשא ומתן הארוך בין קבוצת קרסו ומשקי הקיבוצים על רכישת חברת הליסינג משקי ליסינג, הסתיים לא ברכישה, אלא במיזוג - כך נודע ל-themarker. אחרי שקיבלו את אישור הממונה על ההגבלים העסקיים, משקי ליסינג תתמזג עם פאסיפיק, חברת הליסינג שבבעלות קרסו (אמפא ליס, בעבר) ומשקי הקיבוצים יחזיקו ב-40% מן החברה המאוחדת.



קרסו החליטה להיכנס לתחום הליסינג בשנת 2008, ומעט לאחר מכן רכשה את חברת אמפא ליס מתאגיד אמפא. מאז, החברה גדלה בהתמדה וקרסו ניהלה מו"מ לרכישת חברות ליסינג נוספות כדי להגדיל את נתח השוק שלה. כעת, יש לחברה המאוחדת צי רכב של כ-15 מכוניות. באחרונה מונה מנכ"ל משקי ליסינג, אליחי אליגון, למנכ"ל פאסיפיק, במהלך שסימן את הרכישה המתוכננת. גם חברת הביטוח איילון פנתה לקרסו והציע לה לרכוש את חברת הליסינג שברשותה, "בלו-ליס", אך לפי הערכות בענף, העסקה לא תצא לפועל.



מי שאולי תיפגע מן האיחוד היא דווקא חברת מכשירי תנועה, המעניקה לפאסיפיק ולמשקי ליסינג שירותי תפעול חיצוניים (ניהול מוקד, לקיחת מכוניות לטיפול וגרירה). כעת, פאסיפיק גדולה מספיק כדי שיהיה כדאי יותר עבורה להקים מערך תפעול משלה, ומכשירי תנועה תפסיד לקוח חשוב. זו אולי הסיבה שהחברה מקימה חברת ליסינג משלה, תחת השם "כספא".



בקרסו אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully